Poszukujemy doświadczonego Kierownika Serwisu Blacharsko-Lakierniczego z umiejętnością praktycznego i samodzielnego kosztorysowania. Stanowisko z realnym wpływem na rozwój nowoczesnego serwisu ASO na Dolnym Śląsku. Praca przy bezpośredniej współpracy z Zarządem. Firma zapewnia samochód służbowy.
Opis zadań
Kontrola nad procesami kosztorysowania, rozliczania napraw oraz monitorowanie rentowności usług - warunek konieczny.
Zarządzanie procesami realizacji napraw powypadkowych.
Współudział w tworzeniu planów rozwojowych, budżetów oraz projektów usprawniających efektywność i jakość pracy serwisu.
Zarządzanie podległym zespołem – organizacja pracy, rozwój kompetencji i motywowanie pracowników.
Zarządzanie magazynem części zamiennych i materiałów lakierniczych.
Wymagania
Praktyczna znajomość programów do kosztorysowania napraw powypadkowych. Korzystania z nich na co dzień - warunek konieczny.
Doświadczenie branżowe i poparte praktyką zawodową w Serwisie Blacharsko- Lakierniczym na stanowisku kierowniczym.
Umiejętność praktycznej oceny efektu i jakości wykonywanych napraw.
Znajomość rynku materiałów lakierniczych i części do napraw powypadkowych.
Oferta
Możliwość pracy w nowoczesnym, doskonale wyposażonym i autoryzowanym serwisie.
Stabilne zatrudnienie.Umowa o pracę / kontrakt B2B -w zależności od preferencji kandydata;
Samochód służbowy;
Atrakcyjne wynagrodzenie: szczegóły omawiane podczas pierwszego kontaktu;
Atrakcyjny pakiet benefitów: opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie;
Rabat na paliwo w ramach własnej sieci stacji paliw;
Rabat pracowniczy na posiłki z oferty gastronomicznej własnej sieci restauracji;
Wszelkie narzędzia do pracy: laptop, telefon;
Realny wpływ na funkcjonowanie i rozwój serwisu;
Możliwość awansu zawodowego w prężnie rozwijającej się firmie;
Sprawny proces rekrutacyjny - online.
Netto miesięcznie - B2B
Brutto miesięcznie - UoP
Rekomendowane oferty