Koordynator ds. relacji z pacjentami (klinika stomatologiczna)
Nowa
Obsługa klienta

Koordynator ds. relacji z pacjentami (klinika stomatologiczna)

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

polski C2

angielski B2

ukraiński C1

obsługa klienta

kampanie SMS

kampanie marketingowe

Upselling

Opis stanowiska

Poszukujemy osoby na stanowisko Koordynatora ds. relacji z pacjentami w kameralnej klinice stomatologicznej zlokalizowanej na warszawskim Wilanowie. Będziesz kreować standardy obsługi pacjenta, wspierać Managera w promowaniu usług kliniki oraz dbanie o jej pozytywny wizerunek na rynku. Klinika leczy zarówno dorosłych jak i dzieci, w tym z niepełnosprawnościami. 


Kto się sprawdzi w tej roli?

Ktoś kto lubi kontakt z ludźmi i dobrze się w nim czuje, jest otwarty na kreatywne poszukiwanie nowych możliwości biznesowych, jest skoncentrowany na realizacji zadań, odpowiedzialny i dotrzymujący danego słowa. 


Opis zadań

  • Proaktywna sprzedaż usług oferowanych przez placówkę jak i upselling dodatkowych zabiegów/usług.
  • Przygotowywanie i realizacja kampanii sprzedażowych/marketingowych.
  • Segmentacja bazy pacjentów – dobór odpowiednich działań do wybranych grup.
  • Weryfikacja efektywności kampanii i zgłaszanie pomysłów na ich usprawnienie.
  • Współpraca z fundacjami i instytucjami mogącymi kierować pacjentów do kliniki.


Wymagania

  • Doświadczenie w pracy z klientem, najlepiej wcześniejsze doświadczenie w pracy w placówce medycznej. 
  • Doświadczenie w pracy na bazach danych – selekcja, segmentacja.
  • Mile widziane doświadczenie w sprzedaży usług B2C lub/i obsłudze kampanii marketingowych (np. SMS, telefoniczne).
  • Znajomość języka angielskiego oraz ukraińskiego mile widziana. 
  • Zaangażowanie i samodzielność - przejawiasz motywację do powierzonych Ci zadań.
  • Proaktywność – zdolność do proponowania. rozwiązań i wychodzenia z inicjatywą.
  • Obowiązkowość i terminowość – dotrzymywanie ustalonych terminów i zobowiązań.
  • Dobra organizacja pracy – sprawne zarządzanie wieloma zadaniami.


Oferta

  • Realny wpływ na rozwój placówki medycznej, świadczącej profesjonalne usługi stomatologiczne.
  • Możliwość korzystania z usług kliniki z rabatem.
  • Po wdrożeniu praca hybrydowa.


Rekomendowane oferty

Młodszy konsultant ds. obsługi pacjenta

Nowa
Klinika Bocian Sp. z o.o.
Warszawa
dobra organizacja pracy
obsluga klienta
Nowa

Team Leader Contact Center (English)

Nowa
OEX/Voice Contact Center
Lublin
quality
customer service
motywowanie
Nowa

(Slovak+Czech) Customer Service Specialist

Nowa
Foundever
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
customer service
communication
empathy
Nowa

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Pacjenta

Nowa
Centrum Medyczne Puławska
Ząbki
administracja
Nowa

Health Solution Advisor with Italian & English | Remote work

Nowa
7 500 PLN/mies.
Concentrix CVG International
Szczecin
, Praca zdalna
Zdalnie
e-commerce
Nowa