Realizacja strategii handlowej oraz sprzedażowej w kraju i za granicą w zakresie usług produkcji w branży konstrukcji stalowych.
Podejmowanie działań mających na celu budowanie i podtrzymywanie relacji z partnerami biznesowymi.
Utrzymywanie i rozwijanie portfela kluczowych klientów poprzez spotkania bezpośrednie, organizację wydarzeń branżowych, uczestnictwo w targach oraz działania online.
Monitorowanie rynku i działań konkurencji w celu rekomendowania bieżących kierunków działań handlowych.
Prowadzenie negocjacji handlowych, identyfikacja potrzeb klientów i przekazywanie informacji zwrotnej do odpowiednich struktur grupy spółek Tarkon.
Ścisła współpraca z zarządem, raportowanie wyników, planowanie strategiczne i podejmowanie decyzji wspierających rozwój firmy.
Monitorowanie i optymalizacja wyników finansowych poprzez bieżącą analizę wskaźników KPI i wdrażanie działań usprawniających.
Analiza wyników finansowych i operacyjnych, budżetowanie wydziałów w zakresie przychodów, wdrażanie usprawnień i optymalizacja procesów na podstawie danych.
Promowanie kompleksowej oferty grupy spółek TARKON (projektowanie, produkcja, usługi montażu oraz generalnego wykonawstwa, usługi w delegowaniu do krajów UE oraz eksportu).
Budowanie relacji wewnętrznych i zewnętrznych, które wspierają rozwój organizacji i wzmacniają jej wizerunek.
Wymagania stanowiska
Minimum 5 lat doświadczenia na stanowisku kierowniczym w obszarze handlowo-sprzedażowym, preferowane doświadczenie w zarządzaniu zespołem.
Doskonałe umiejętności motywowania i rozwijania zespołu.
Doświadczenie w branży konstrukcji stalowych.
Zdolności przywódcze i charyzma.
Doświadczenie w zarządzaniu operacyjnym.
Silne umiejętności analityczne oraz orientacja na efekty i wyniki.
Doskonałe umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne.
Znajomość nowoczesnych narzędzi i technik handlowo-sprzedażowych.
Zdolność do podejmowania szybkich decyzji w dynamicznie zmieniającym się środowisku.
Biegła znajomość języka angielskiego
Mile widziane:
Znajomość dodatkowych języków obcych.
Znajomość międzynarodowych rynków, kultur biznesowych oraz regulacji handlowych.
Doświadczenie w zarządzaniu strukturami w dynamicznie rozwijających się firmach.
Oferujemy
Pracę w międzynarodowym środowisku.
Umowę o pracę lub kontrakt B2B – zapewniamy stabilne zatrudnienie.
Atrakcyjny system wynagradzania wraz z pakietem benefitów i świadczeń socjalnych.
Dedykowane szkolenia na międzynarodowym poziomie.
Samodzielne stanowisko z możliwościami rozwoju.
Praca w zgranym zespole i przyjaznej atmosferze: możesz liczyć na partnerstwo i otwartość na każdym etapie współpracy oraz wsparcie zarządu na etapie wdrożenia.
Szeroka przestrzeń na samodzielną inicjatywę, pomysły i możliwości ich wdrażania.
Niezbędne narzędzia pracy: samochód, laptop, telefon itp