Przyjmowanie, rejestrowanie, monitorowanie i rozwiązywanie zgłoszeń od użytkowników (lokalnych i zdalnych) i pracowników sklepów w ramach I linii wsparcia
Przekazywanie zgłoszeń do II i III linii wsparcia
Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów w zakresie komputerów klienckich, urządzeń peryferyjnych, oprogramowania użytkowego i sieci
Instalacja, konfiguracja i utrzymanie komputerów klienckich i urządzeń peryferyjnych
Inwentaryzacja, monitorowanie i przygotowanie do utylizacji zasobów IT
Współudział w tworzeniu i aktualizacji dokumentacji IT
Praca w oparciu o system ticketowy oraz cykliczne dyżury telefoniczne
Delegacje w ramach serwisu on-site
Nasze wymagania
Bardzo dobra znajomość budowy sprzętu komputerowego oraz konfiguracji
Bardzo dobra znajomość systemów operacyjnych Windows 10/11
Podstawowa znajomość AD/DHCP/DNS oraz WLAN/LAN
Znajomość pakietu M365
Samodzielność w działaniu
Umiejętność komunikacji i współpracy
Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
Prawo jazdy kat. B
Mile widziane
Znajomość systemów Linux
Znajomość rozwiązań ERP
Doświadczenie z branży odzieżowej/handlu detalicznego
To oferujemy
Pracę w topowej marce odzieżowej w Polsce i EU
Zatrudnienie w ramach umowy o pracę lub kontraktu B2B
Atrakcyjne warunki zatrudnienia (podstawa, premia)
Możliwości dalszego rozwoju zawodowego w ramach II i III linii wsparcia, devops, dev frontend, infrastruktury
Benefity pozafinansowe, w tym: zniżki na produkty TATUUM, karta MultiSport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe
Przyjazną i inspirującą atmosferę pracy wśród ludzi, na których możesz liczyć