Specjalista (-ka) ds. kluczowych klientów
JP Dziekoński 3, Warszawa
Tchibo Warszawa Sp. z o.o.
Opis stanowiska:
Wsparcie Key Account Managerów w codziennej współpracy z kluczowymi klientami oraz bieżący kontakt w sprawie planów promocyjnych i rozliczeń.
Obsługa procesów administracyjnych: procesowanie umów, dekretacja faktur w SAP i uzupełnianie danych raportowych.
Przygotowywanie raportów, prezentacji i analiz dla klientów oraz na wewnętrzne potrzeby.
Monitorowanie aktywności promocyjnej klientów, dostępności produktów i realizacji warunków handlowych.
Współpraca z działami sprzedaży terenowej, marketingiem, księgowością, logistyką.
Wymagania:
Dobra organizacja pracy, samodzielność i dokładność.
Pozytywne nastawienie, proaktywność i chęć uczenia się.
Bardzo dobre umiejętności analityczne i swoboda pracy z danymi.
Dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Power Point, Excel, Outlook).
Komunikatywność i orientacja na budowanie relacji.
Mile widziane
Doświadczenie na podobnym stanowisku.
Znajomość systemu SAP.
Doświadczenie w obszarze raportowania oraz analiz.
Specjalista (-ka) ds. kluczowych klientów
Specjalista (-ka) ds. kluczowych klientów
JP Dziekoński 3, Warszawa
Tchibo Warszawa Sp. z o.o.