Oferty
Investment Development Manager
Sprzedaż

Investment Development Manager

8 000 - 12 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

CRM

team work

zarządzanie sprzedażą

prawo jazdy kat. B

negocjacje

business development

Mile widziane

wykształcenie wyższe

język angielski

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

O nas:

Telecom Infrastructure Partners (TIP) to międzynarodowa firma inwestycyjna, specjalizująca się w rozwoju infrastruktury telekomunikacyjnej na terenie 14 krajów. Działamy aktywnie na polskim rynku od 2021 roku, oferując kompleksowe rozwiązania, które umożliwiają naszym klientom sprzedaż praw do umów najmu z operatorami telekomunikacyjnymi. Naszym celem jest budowanie długotrwałych, wartościowych relacji biznesowych oraz inwestowanie w innowacyjne projekty, które wspierają rozwój światowej infrastruktury komunikacyjnej.


W związku z rozszerzaniem działalności na rynku krajowym, zapraszamy do współpracy w naszym zespole na stanowisku Investment Development Manager.

Poszukujemy kandydatów w regionie województw: lubelskiego, podkarpackiego i śląskiego.


Investment Development Manager (IDM) / Menedżer ds. Inwestycji

to osoba odpowiedzialna za rozwój i realizację strategii inwestycyjnych naszej firmy oraz identyfikowanie atrakcyjnych możliwości na rynku infrastruktury telekomunikacyjnej. Na tym stanowisku kluczowe będzie pozyskiwanie nowych inwestycji, nawiązywanie wartościowych relacji z partnerami biznesowymi, negocjowanie warunków umów oraz stała współpraca z zespołem.



Twój zakres obowiązków:


  • Aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz wyszukiwanie możliwości inwestycyjnych.
  • Monitorowanie rynku i wdrażanie strategii firmy na podległym terenie - woj. lubelskie, podkarpackie, śląskie.
  • Planowanie harmonogramu pracy, analizowanie postępu zadań, spotkania organizacyjne oraz aktualizacja bazy danych.
  • Przygotowywanie i personalizacja ofert, ocena szans transakcyjnych z dbałością o szczegóły.
  • Rzetelna komunikacja z potencjalnym klientem, umiejętność rozpoznania potrzeb i negocjacji w celu obopólnego zadowolenia (win-win).
  • Zdolność do myślenia „poza schematem” i proponowania nowych rozwiązań - otwartość zarządu.
  • Bieżąca współpraca z działem administracji i marketingu, gramy zespołowo.
  • Rozwój umiejętności i wiedzy branżowej w celu zapewnienia najlepszych rozwiązań naszym klientom i inwestorom, a tym samym generowania Twoich prowizji.
  • Realizacja pełnego procesu inwestycyjnego z klientem, od nawiązania kontaktu do finalizacji umowy.



Nasze wymagania:


  • 3-5 lat doświadczenia zawodowego w obszarze sprzedaży, finansów, nieruchomości, doradztwa lub rozwoju biznesu.
  • Wykształcenie średnie, wyższe mile widziane.
  • Znajomość języka angielskiego na poziome średniozaawansowanym.
  • Obsługa pakietu Microsoft 365 (Word, Excel, PowerPoint, Outlook) oraz historii współpracy w oparciu o system CRM.
  • Czynne prawo jazdy kat. B.
  • Proaktywna postawa, ukierunkowana na cel i samodzielność w działaniu.



Oferujemy:


  • Współpraca w oparciu o kontrakt B2B.
  • Wynagrodzenie podstawowe 8000 - 12000 zł netto + VAT.
  • Wysoki system prowizyjny – każdorazowo przy finalizacji transakcji.
  • Praca w trybie zdalnym z elastycznym wymiarem godzin (poniedziałek – piątek).
  • 26 dni wolnych od świadczenia usług w ramach kontraktu B2B.
  • Możliwość rozwoju zawodowego oraz awansu w strukturach firmy.
  • Udział w międzynarodowych szkoleniach.
  • Stałe wsparcie i konsultacje, przyjazną atmosferę.
  • Akcesoria służbowe, laptop & telefon.
  • Płynny i transparentny proces rekrutacyjny (3 etapy).


Chcemy, abyś razem z nami budował sukces TIP i przyczyniał się do rozwoju rynku telekomunikacyjnego w Polsce.

Jeśli Twoje kwalifikacje i oczekiwania pasują do naszej oferty, zapraszamy do aplikowania!

tutlo_banner_hero

Poćwicz angielski przed rozmową rekrutacyjną

Odbierz 3 bezpłatne lekcje
8 000 - 12 000 PLN

Netto miesięcznie - B2B

Rekomendowane oferty

Head of Category Management

Nowa
15 000 - 19 000 PLN
366 Concept
Warszawa
account manager
branża eCommerce
Category Management
Nowa

Team Lider

Nowa
7 000 - 8 500 PLN
ConnectPro
Warszawa
zarządzanie zespołem
obsługa klienta
rekrutacja
Nowa

Regionalny kierownik sprzedaży

Nowa
Biuro Obsługi Finansowej Szkół ŻAK
Kwidzyn
zarządzanie sprzedażą
wielozadaniowość
sprzedaż
Nowa

Category Specialist (Buyer)

Nowa
12 000 - 15 000 PLN
Cyclad
Katowice
angielski
zarządzanie kategorią produktu
negocjacje
Nowa

Manager Działu Rynków Zagranicznych eCommerce

Nowa
EZEBRA.PL sp z o.o.
Lublin
e-commerce
zarządzanie zespołem
język angielski
Nowa