Teleperformance Polska
Jesteśmy globalnym liderem w dziedzinie outsourcingu procesów biznesowych (BPO) i nowoczesnej obsługi klienta. Dzięki prawie 500 000 inspirujących, pełnych pasji pracownikom na świecie, którzy mówią w ponad 300 różnych językach oraz naszej globalnej skali działania i lokalnej obecności, codziennie pomagamy największym światowym markom budować doskonałe doświadczenia dla ich klientów. Na polskim rynku funkcjonujemy od 1997 roku, zatrudniając prawie 4000 wyjątkowych osób, obywateli ponad 77 różnych krajów, którzy wspierają naszych klientów w 32 językach. W Teleperformance stawiamy na ludzi – to właśnie oni tworzą nasz sukces!
Nexi Group & TP - this is where technology meets passion for customer service!
We have just started collaborating, and now we are looking for someone to help us set new standards in the world of payments.
If you like challenges, know the German language, and want to be part of a European PayTech leader, we are waiting for you!
Your tasks:
Investigate cases, communicate with customers via email or phone, and help prevent fraud.
Translate messages between German and English and follow all rules and policies related to card services.
Write down case details carefully, take part in checks and audits, and make sure all actions follow the rules.
Cooperate with other teams (like Sales, Finance, or Compliance) and outside partners to ensure smooth operations.
Helping team members with tasks, suggest ideas to improve processes, and supporting training activities.
Our requirements:
We offer:
Join us and apply today!
Brutto miesięcznie - UoP
Sprawdź podobne oferty pracy