Oferty
NEXI Danish or Finnish Customer Care Agent SME Services
Nowa
Finanse

NEXI Danish or Finnish Customer Care Agent SME Services

Kraków
10 000 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna
Teleperformance Polska

Teleperformance Polska

Jesteśmy globalnym liderem w dziedzinie outsourcingu procesów biznesowych (BPO) i nowoczesnej obsługi klienta. Dzięki prawie 500 000 inspirujących, pełnych pasji pracownikom na świecie, którzy mówią w ponad 300 różnych językach oraz naszej globalnej skali działania i lokalnej obecności, codziennie pomagamy największym światowym markom budować doskonałe doświadczenia dla ich klientów. Na polskim rynku funkcjonujemy od 1997 roku, zatrudniając prawie 4000 wyjątkowych osób, obywateli ponad 77 różnych krajów, którzy wspierają naszych klientów w 32 językach. W Teleperformance stawiamy na ludzi – to właśnie oni tworzą nasz sukces!

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

Finnish

danish

English

CRM

ERP

IT incident reporting

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna
Friendly offer

Nexi Group & TP - this is where technology meets passion for customer service!


We have just started collaborating, and now we're looking for someone to help us set new standards in the world of payments.

If you like challenges, know foreign languages, and want to be part of a European PayTech leader, we are waiting for you!


Your tasks:

  • Handle customer inquiries via email, chat, and calls about acquiring or technical products.
  • Use CRM, ERP, and other systems to assist customers effectively.
  • Provide technical support for card terminals and self-service portals.
  • Manage administrative tasks such as updating customer details and resolving invoice-related questions.
  • Collaborate with internal and external teams to ensure smooth operations.


Our requirements: 

  • Fluent in English (spoken and written).
  • Knowledge of Danish or Finnish at the native level.
  • Strong communication and teamwork abilities.
  • Technical aptitude for reporting IT incidents.
  • Service-minded, proactive, and self-driven.
  • Flexible and result-oriented with a strong focus on quality.

Nice to have:

  • Knowledge of GDPR, AML, KYC, and e-commerce guidelines.
  • Fin-tech knowledge.
  • Prior experience in customer service or contact centers.


We offer:

  • Employment contract, with salary: 10000 PLN gross/month.
  • Friend referral program with additional bonuses.
  • Hybrid working from Krakow 3 days per week (we guarantee the equipment to work from home).
  • If you live far from Krakow - we will provide you with accommodation for the training period. And after the training, you will continue working remotely from your home.
  • Private health insurance.
  • Sports card subsidy.
  • Life insurance.
  • The real opportunity to grow by taking part in recruitment and internal training.
  • Social events, charity actions, and opportunities to integrate with colleagues.


Join us and apply!

 

10 000 PLN

Brutto miesięcznie - UoP

Sprawdź podobne oferty pracy

Junior AR Accountant with Italian

Nowa
Antal Sp. z o.o.
Sosnowiec
angielski
Nowa

Cash Collections Specialist with German

Nowa
HTH Recruitment
Łódź
collections
język niemiecki
windykacja
Nowa

SSC/GBS Transition Manager

Nowa
Michael Page
Poznań
, Praca zdalna
Zdalnie
zarządzanie projektami
raportowanie
język angielski
Nowa

AML (KYC) Analyst

Nowa
8 500 - 10 000 pln
Harvey Nash Technology
Warszawa
Microsoft Office Excel
AML
KYC
Nowa

Manager- Accounting Corporate Accounts

Nowa
Optiveum
Poznań
, Praca zdalna
Zdalnie
CPA
CA
GAAP
Nowa