Oferty
Zdalnie | Konsultant(ka) w branży motoryzacyjnej
Support

Zdalnie | Konsultant(ka) w branży motoryzacyjnej

Kraków
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UZ
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna
Teleperformance Polska

Teleperformance Polska

Teleperformance to światowy lider w zakresie spersonalizowanej i wielokanałowej obsługi oraz zarządzania relacjami z klientem. Mamy oddziały w ponad 100 krajach, mówimy w ponad 300 językach - każdego dnia łączymy najbardziej znane marki z ich klientami. W Polsce działamy już od 25 lat.

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

branża motoryzacyjna

Motoryzacja

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Dla naszego klienta: producenta samochodów klasy Premium, poszukujemy osób, które są zaangażowane, kulturalne i pasjonują się motoryzacją.


Współpracując z nami, poznasz smaczki i tajniki funkcjonowania marki premium od kuchni.


Dlatego nie zastanawiaj się i zostań częścią zespołu Teleperformance jako:


Konsultant(ka) ds. obsługi klienta w branży motoryzacyjnej

Współpraca w pełni zdalna.


Czym będziesz się zajmować:

  • kontakt z klientami, którzy mają problemy techniczne ze swoimi samochodami,
  • obsługa poprzez e-maile, połączenia przychodzące i czasami wychodzące,
  • wsparcie klientów przy szukaniu warsztatów, organizowanie transportu samochodowego, mechanika, wsparcie przy reklamacjach i różnego rodzaju zapytaniach,
  • bywa, że będziesz obsługiwać klientów rynków innego kraju w języku angielskim. 


To oferujemy:

  • umowę zlecenie ze stawką 28,10 zł brutto/h + liczne benefity, m.in. prywatna opieka medyczna, dofinansowanie do karty sportowej czy bezpłatny dostęp do platformy do nauki języków,
  • współpracę zdalną, do której gwarantujemy sprzęt,
  • realną możliwość awansu i rozwoju kariery w ramach rekrutacji wewnętrznych,
  • zdobędziesz doświadczenie w międzynarodowej firmie, której kultura organizacyjna opiera się na tolerancji i różnorodności.


Na co zwrócimy uwagę u kandydatów:

  • doskonała znajomość języka polskiego,
  • język angielski na poziomie min. B2/C1 (będzie potrzebny, ponieważ może zdarzyć się potrzeba obsługi klientów w języku angielskim),
  • zainteresowanie branżą motoryzacyjną,
  • analityczne myślenie, umiejętność rozwiązywania problemów,
  • silne umiejętności interpersonalne: komunikatywność, uprzejmość, kultura osobista, asertywność
  • dyspozycyjność w pełnym wymiarze godzinowym.

 

Nie zwlekaj, dołącz do naszego zespołu i aplikuj!



Sprawdź podobne oferty pracy

Doradca klienta ds. finansowych

Nowa
1 683 - 3 365 usd
Biliti
Łódź
sprzedaż
dobra organizacja pracy
kreatywność
Nowa

Specjalista ds. Zarządzania Projektami i Wsparcia Sprzedaży

Nowa
Actus-Info Sp. z o.o.
Poznań
, Praca zdalna
Zdalnie
Identyfikowanie potrzeb klientów
umiejętności interpersonalne, komunikacyjne
Doświadczenie w przygotowywaniu ofert handlowych
Nowa

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta - Kielce, Częstochowa

Nowa
Alior Bank SA
Kielce
obsługa klienta
Nowa

Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

Nowa
Columbus Energy
Kraków
customer service
Nowa

Junior IT Helpdesk Specialist

Nowa
Bergman Engineering
Opole
język niemiecki
język angielski
Nowa