Oferty
Office Manager
Nowa
HR

Office Manager

Warszawa
5 500 - 7 000 PLNBrutto miesięcznie - Dowolna
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Office Management

język angielski

komunikatywność

Mile widziane

content marketing

copywriting

social media

Opis stanowiska

Friendly offer

Jesteśmy studiem zajmującym się tworzeniem wszystkiego co ładne w Internecie: od obrazków, przez animacje, po aplikacje webowe i mobilne, a także marketing i produkcja video.

Już sama nasza nazwa mówi, że zajmujemy się tym, co digitalowe! Jeżeli chcesz dowiedzieć się o nas czegoś więcej, odwiedź nas na Instagramie i zobacz nasze portfolio na Behance.


 Co będzie należało do Twoich obowiązków:

  • Dbanie o estetykę, porządek oraz stan techniczny biura, wychodzenie z propozycjami ulepszenia wspólnych przestrzeni. Nasze biuro znajduje się na Saskiej Kępie w nowoczesnym budynku i chociaż jesteśmy tu już kilka lat, to wciąż znajdujemy sposoby na jego ulepszenie. Przykładamy dużą wagę do tego, żeby przebywać w miłym i ładnym otoczeniu
  • Zarządzanie oraz koordynacja procesów zakupowych (tj. art. biurowe, spożywcze, pilnowanie subskrypcji używanych przez pracowników programów)
  • Pilnowanie faktur za reazlizowane zakupy, kontakt z księgową
  • Organizacja integracji firmowych. Bardzo cenimy sobie wydarzenia, które są tailor-made pod nas 
  • Ścisła współpraca z zespołem produkcji i zarządem, wspieranie ich w zadaniach pojawiających się na co dzień: przygotowywanie dokumentów, pilnowanie rozliczeń i pomoc w procesach rekrutacyjnych
  • Wspieranie członków zarządu jako asystentka
  • Organizowanie delegacji zagranicznych
  • Dbanie o roślinki w biurze. Mamy dużo zielonych przyjaciół, którzy potrzebują opieki
  • Pilnowanie, żeby komunikacja w biurze przebiegała bezproblemowo
  • Onboarding nowych członków zespołu
  • Kontakt z dostawcami usług (tj. firma sprzątająca, serwis, administracja budynku)
  • Wsparcie zespołu marketingowego przy prowadzeniu konta na Instagramie. Pisanie copy do postów we wsparciu zespołu (rozumiemy, że póki co nie masz wiedzy technicznej, wszystkiego Cię nauczymy)


 Nasze wymagania:

  • Postawa can-do. Zależy nam na kimś, kto nie boi się wyzwań i szuka rozwiązań nietypowych zadań. W naszej pracy na co dzień staramy się wyprzedzać oczekiwania klientów, dlatego ważne jest, żeby w naszym zespole panowało takie nastawienie.
  • Znajomość języka polskiego i angielskiego. W twojej pracy angielski przyda się przy wizytach zagranicznych klientów. Poza tym, w naszym zespole mamy również ludzi, którzy nie mówią po polsku.
  • Komunikatywność. Dobra komunikacja to klucz do sukcesu.
  • Przejmowanie ownershipu nad zadaniami. Zależy nam na rzeczowej osobie, która starannie dba o wszystkie aspekty danego zadania i potrafi poprowadzić je od początku do końca.
  • Obecność w biurze podczas godzin pracy. Mamy ośmio godzinny dzień pracy, jesteśmy elastyczni co do godzin w jakich będziesz przychodziła.
  • Umiejętność zarządzania swoimi zadaniami i ustalania priorytetów. Dobrze rozpisane Notion (lub inny system do zarządzania zadaniami) może Ci bardzo pomóc w tej pracy. Wiele zadań powtarza się regularnie i trzeba pamiętać o wielu datach.


 Dodatkowym atutem będzie:

  • Znajomość tematyki obszarów pracy naszego studio (grafika 3D, software, UX/UI, marketing)
  • Doświadczenie w pracy asystentki/office managera
  • Wysokie poczucie estetyki
  • Doświadczenie w prowadzeniu social mediów
  • Chęć rozwoju w jako asystentka produkcji lub w inną kreatywną stronę


 Co oferujemy:

  • Elastyczne godziny pracy
  • Dowolny rodzaj umowy
  • Pracę w nowoczesnym biurze na Saskiej Kępie
  • Pracę w międzynarodowym zespole
  • Darmowe lekcje angielskiego - raz w tygodniu w ramach czasu pracy
  • Możliwość rozwoju kariery w obszarach produkcji video, 3D, marketingu, grafiki, software
  • Pakiet Multisport
5 500 - 7 000 PLN

Brutto miesięcznie - Dowolna

Sprawdź podobne oferty pracy

Information Security Officer

Nowa
CodeTwo - HRejterzy
Wrocław
, Praca zdalna
Zdalnie
język angielski
analityka
RODO
Nowa

Office Assistant

Nowa
4 700 - 7 500 pln
Parleto
Gdańsk
komunikacja formalna
metodyczność
priorytetyzacja
Nowa

Referent ds. administracyjnych - pracownik sekretariatu

Nowa
MIRBUD S.A.
Wałbrzych
Microsoft Office Excel
dobra organizacja pracy
Microsoft Office
Nowa

Business Support Specialist

Nowa
5 040 - 10 080 pln
Primaris Services Sp. z o.o.
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
Microsoft Office Excel
język angielski
Dokładność
Nowa

HR Operations Specialist with fluent German (m/f)

Nowa
7 500 - 9 000 pln
Trenkwalder
Katowice
język niemiecki
Microsoft Office
język angielski
Nowa