• Oferty
  • Wszystkie ofertyKatowiceSupportCustomer Success Specialist (Onboarding Team)
    Customer Success Specialist (Onboarding Team)
    Support
    Thulium Sp. z o.o.

    Customer Success Specialist (Onboarding Team)

    2 155 - 2 535 USDNetto miesięcznie - B2B
    1 774 - 2 281 USDBrutto miesięcznie - UoP
    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Specjalista/Mid
    Forma zatrudnienia
    B2B, UoP
    Tryb pracy
    Praca w pełni zdalna

    Wymagane umiejętności

    Key Account Manager

    customer success

    język angielski

    Mile widziane

    SaaS

    Opis stanowiska

    Rekrutacja zdalna

    KOGO SZUKAMY?


    Customer Success Specialist (Onboarding Team)


    O NAS

    Thulium to jedno z czołowych w polskich narzędzi do zarządzania kontaktami z klientami i integracji ich kanałów komunikacji. Od kilkunastu lat dostarczamy firmom narzędzia, które pomagają im w efektywnym zarządzaniu komunikacją od klientów. Porządkujemy procesy obsługi rozmów telefonicznych, e-maili, czatów.

    Misją naszego zespołu Customer Success jest aktywne wspieranie firm w optymalizowaniu i stałym podnoszeniu standardów szeroko pojętej obsługi klienta.

    Masz w sobie dużą motywację do działania i szukasz ciekawych, rozwijających wyzwań w pracy w branży technologicznej? Wyślij nam swoje CV!


    O TOBIE

    • Masz minimum 3 lata doświadczenia w obszarze Customer Success lub przy wdrażaniu oprogramowania. Praca w firmie SaaS będzie dodatkowym plusem.
    • Jesteś osobą empatyczną, asertywną i zwracasz uwagę na szczegóły.
    • Lubisz i cenisz odpowiedzialność. W Thulium praca każdego członka zespołu ma bezpośredni wpływ na nasz biznes.
    • Uwielbiasz rozwiązywać problemy. Potrafisz zadawać odpowiednie pytania rozmówcy, aby zrozumieć problem i wesprzeć go w realizacji celów
    • Pracujesz mądrze. Lubisz rozwiązywać problemy systemowo, nie tylko odpowiadać na powtarzające się pytania.
    • Jesteś osobą zorganizowaną i samodzielną, która dodatkowo potrafi łączyć innych wokół wspólnego celu.
    • Posługujesz się językiem angielski w stopniu zaawansowanym. O ile większość klientów mamy z Polski, otwieramy się na inne rynki.


    O STANOWISKU

    • Prowadzenie wdrożeń dla nowych klientów: ustalenie wymagań, edukacja klienta, konfiguracja konta, szkolenie.
    • Współpraca z całym zespołem Customer Success w celu realizacji strategii utrzymania i rozwoju klientów.
    • Zbieranie feedbacku klientów i sprawianie, że głos klienta jest obecny wewnątrz organizacji
    • Przygotowanie materiałów edukacyjnych wspierających samodzielność klientów w pracy z Thulium
    • Prowadzenie dodatkowych szkoleń, jeśli zaistnieje taka potrzeba
    • Prowadzenie skutecznej komunikacji z jasnymi celami, przekazem, harmonogramem i wskaźnikami sukcesu


    CO ZYSKASZ?

    • Przejrzyste warunki wynagrodzenia i rozwoju,
    • Możliwość wdrażania swoich pomysłów biznesowych w życie,
    • Lekcje angielskiego z native speakerem dla chętnych
    • Prywatną opiekę medyczną
    • Kartę Multisport
    • System Kafeteria


    WARUNKI WSPÓŁPRACY:

    W zależności od doświadczenia przewidujemy wynagrodzenie na poziomie od 7000-9000 PLN brutto w przypadku UoP lub 8500-10000 na umowie B2B.


    Rodzaj umowy

    Umowa o pracę / B2B

    Tryb pracy

    Praca zdalna lub w systemie hybrydowym (dla osób z Krakowa)


    PROCES REKRUTACYJNY

    1. Prześlij nam swoje CV
    2. Krótka rozmowa telefoniczna po pozytywnej weryfikacji
    3. Spotkanie online z Head of Customer Success
    4. Oferta!


    Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Thulium Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”.

    Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

    Informujemy, że Administratorem danych jest Thulium Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, os. Złotej Jesieni 7. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

    Wszystkie ofertyKatowiceSupportCustomer Success Specialist (Onboarding Team)
    2 155 - 2 535 USD

    B2B

    1 774 - 2 281 USD

    Umowa o pracę

    Sprawdź podobne oferty pracy

    IT Administrator

    Nowa
    2 535 - 3 803 usd
    Callstack
    Wrocław
    troubleshooting
    hardware
    IT support
    Nowa

    Game Support Manager

    Nowa
    1 775 - 2 535 usd
    FootballTeamGame
    Kraków
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    gaming
    analityczne myślene
    branża gamingowa
    Nowa

    Customer Support Specialist

    Nowa
    1 141 usd
    Dietly
    Gdańsk
    komunikatywność
    obsługa klienta
    Nowa

    Młodszy specjalista ds. obsługi klienta

    Nowa
    1 217 - 1 318 usd
    Costway
    Gdańsk
    Allegro
    Amazon
    język angielski
    Nowa

    Osoba do działu Zamówień / Obsługi Klienta / e-commerce

    Nowa
    1 268 - 1 521 usd
    Mroomy
    Warszawa
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    Google Sheets
    Slack
    google docs
    Nowa