Customer Success Specialist (Onboarding Team)
Thulium to jedno z czołowych w polskich narzędzi do zarządzania kontaktami z klientami i integracji ich kanałów komunikacji. Od kilkunastu lat dostarczamy firmom narzędzia, które pomagają im w efektywnym zarządzaniu komunikacją od klientów. Porządkujemy procesy obsługi rozmów telefonicznych, e-maili, czatów.
Misją naszego zespołu Customer Success jest aktywne wspieranie firm w optymalizowaniu i stałym podnoszeniu standardów szeroko pojętej obsługi klienta.
Masz w sobie dużą motywację do działania i szukasz ciekawych, rozwijających wyzwań w pracy w branży technologicznej? Wyślij nam swoje CV!
W zależności od doświadczenia przewidujemy wynagrodzenie na poziomie od 7000-9000 PLN brutto w przypadku UoP lub 8500-10000 na umowie B2B.
Rodzaj umowy
Umowa o pracę / B2B
Tryb pracy
Praca zdalna lub w systemie hybrydowym (dla osób z Krakowa)
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Thulium Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”.
Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.
Informujemy, że Administratorem danych jest Thulium Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, os. Złotej Jesieni 7. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.
B2B
Umowa o pracę
Sprawdź podobne oferty pracy