Oferty
Młodszy specjalista ds. obsługi klienta
Support

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta

Gdańsk
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Allegro

Amazon

język angielski

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Costway Polska jest częścią międzynarodowej grupy Hooya Group z siedzibą w Chinach, która od 1998 roku z sukcesem rozwija markę Costway na świecie. 🌍

💻 W 2020 roku otworzyliśmy sklep internetowy Costway.pl, aby nasi klienci mieli łatwy dostęp do ciągle poszerzającej się oferty produktów marki.

📦 W 2021 roku otworzyliśmy centrum logistyczne w Przejazdowie pod Gdańskiem i rozpoczęliśmy tworzenie własnej floty pojazdów, aby jeszcze bardziej usprawnić proces wysyłki towarów do klientów.

🚗 Zajmujemy się sprzedażą produktów w ponad 20 głównych kategoriach: meble, sprzęt AGD, sprzęt sportowy, produkty dla dzieci, produkty outdoorowe, narzędzia, artykuły dla zwierząt itd. 🛶🧸🛠️🐈🐕


📍Miejsce pracy: Gdańsk

Tryb pracy: hybrydowy (jeden zdalny dzień w tygodniu)


👉 Opis stanowiska:

Specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta odpowiada za telefoniczną i mailową obsługę klienta oraz obsługę zamówień w kanale sprzedaży internetowej, publikuje aukcje na Allegro​, Amazon


👉Do głównych obowiązków należy:

  • telefoniczna i mailowa obsługa zgłoszeń klientów
  • wystawienie ofert na Allegro, Amazon
  • realizacja zwrotu towarów
  • przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji
  • weryfikacja opinii klientów na portalach internetowych


👉 Oczekiwania:

 Ważne jest dla nas, abyś:

  • posiadał/a doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta oraz pracy z dokumentami sprzedażowy
  • posiadał/a doświadczenie w wystawianiu aukcji na Allegro, Amazon
  • w stopniu min. podstawowym znał/a przepisy prawa konsumenckiego
  • znał/a język angielski


👉Lubimy się dzielić dobrem, u nas możesz liczyć na:

  • zajęcia językowe (angielski, niemiecki, hiszpański) na ciekawej platformie,
  • pakiet medyczny,
  • ubezpieczenie grupowe,
  • kartę Multisport,
  • bilety na żużel,
  • dofinansowanie do urlopu,
  • dofinansowanie do okularów,
  • bezpłatny parking i dobrą kawę :)

🌟 liczne imprezy integracyjne.


📞 JAK WYGLĄDA NASZ PROCES REKRUTACYJNY? 


Jeśli Twoje CV wpisze się w nasze oczekiwania, spodziewaj się:

1. Telefonu od Ani z działu HR.

2. Spotkania online z Pauliną i członkami zespołu BOK, aby wzajemnie lepiej się poznać.


👍 No i na koniec, spodziewać się możesz oferty, bądź telefonicznego feedbacku z podziękowaniem za udział w procesie rekrutacji.


Z najbardziej dyspozycyjnymi Kandydatami(-kami) od momentu wejścia do procesu, aż do jego zakończenia, spędzamy “na łączach” maksymalnie 14 dni.


Jeśli Twoje oczekiwania identyfikują się z naszymi i chcesz dołączyć do naszej ekipy – prześlij swoje #CV już teraz! 📬

Sprawdź podobne oferty pracy

Specjalista ds. Zarządzania Projektami i Wsparcia Sprzedaży

Nowa
Actus-Info Sp. z o.o.
Wrocław
, Praca zdalna
Zdalnie
Doświadczenie w przygotowywaniu ofert handlowych
branża telekomunikacyjna
analiza
Nowa

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta - Kraków

Nowa
Alior Bank SA
Kraków
obsługa klienta
Nowa

Customer Experience Manager with German

Nowa
Infor
Gdańsk
, Praca zdalna
Zdalnie
support
Customer Experience
German
Nowa

Informatyk Wsparcia Technicznego - HelpDesk

Nowa
Bank BPS S.A.
Warszawa
MS Office
PC
Nowa

Customer Support Specialist

Nowa
1 442 - 2 163 usd
Caterings
Warszawa
umiejętność rozwiązywania problemów
wysokie kompetencje komunikacyjne
Optymizm oraz pozytywne nastawienie
Nowa