German & Italian Customer Service Consultant

55 - 60 PLNBrutto za godzinę - UZ

German & Italian Customer Service Consultant

Obsługa klienta

Wołoska 24, Warszawa

TP Polska

55 - 60 PLN
Brutto za godzinę - UZ
Pełny etat
UZ
Staż / Junior
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

customer service
Italian
German
remotely work

Opis stanowiska

Over 40 years ago, an idea was born in Hawaii, thanks to which today we don’t have to carry cash with us. For our client, the world's largest supplier of payment terminals, we are looking for

 

German & Italian-speaking Customer Service Specialist.

 

What tasks are waiting for you:

  • Comprehensive customer service via e-mail and incoming calls (we don’t sell anything!) by applicable customer service standards.

  • Solving technical problems.

  • Achieving the quality goals of the project.

 

What we offer:

  • Civil contract, at a rate of PLN 55-60 gross/h,

  • Access to the MyBenefit platform, where you can exchange the points you receive each month for a sports card, shopping codes, cinema tickets, and much more.​

  • Training and mentoring that will fully prepare you for your daily tasks.​

  • Once you have stabilized your good results, you will be able to switch to remote work.​​

  • Being a part of a company that can boast of the Great Place To Work certificate, obtained based on positive employee opinions.

 

Our requirements:

  • Excellent command of the German & Italian languages (C1) - both mandatory.

  • Very good command of English (B1).

  • Ability to solve simple technical problems,

  • Interpersonal skills: ability to work in a team, active listening, empathy, politeness,

  • Availability for a minimum 120-140 hours per month.

 

Join us and apply today!

 

Oferta dodana: 28.08.2025

Poznaj pracodawcę

TP Polska

Jesteśmy globalnym liderem w dziedzinie outsourcingu procesów biznesowych (BPO) i nowoczesnej obsługi klienta. Dzięki prawie 500 000 inspirujących, pełnych pasji pracownikom na świecie, którzy mówią w ponad 300 różnych językach oraz naszej globalnej skali działania i lokalnej obecności, codziennie pomagamy największym światowym markom budować doskonałe doświadczenia dla ich klientów. Na polskim rynku funkcjonujemy od 1997 roku, zatrudniając prawie 4000 wyjątkowych osób, obywateli ponad 77 różnych krajów, którzy wspierają naszych klientów w 32 językach. W Teleperformance stawiamy na ludzi – to właśnie oni tworzą nasz sukces!

Zobacz profil firmy
Lokalizacja biura
REKLAMA: RocketJobs poleca