Junior Quality Specialist with Russian | full time | onsite

6 900 PLNBrutto miesięcznie - UoP

Junior Quality Specialist with Russian | full time | onsite

Obsługa klienta

Królowej Jadwigi 43, Poznań

TP Polska

6 900 PLN
Brutto miesięcznie - UoP
Pełny etat
UoP
Staż / Junior
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

język rosyjski
giving feedback
positive approach to customers
organizational skills
MS Office package
język niemiecki
Good computer skills
multitasking

Mile widziane

Experience in training/teaching or similar

Opis stanowiska

Hey!

We are looking for a Junior Quality Specialist to join a project related to a popular social media platform to support our team of Customer Experts.


Work module: Onsite, Poznań

Schedule: Monday - Sunday | 9-17 | occasional evening shifts

Languages: Russian on C1 level as a first language and additionally English on C1 level


Tasks:

  • Professional representation of the organization

  • Active participation in internal and external calibrations

  • Reporting on training progress and results, working with existing quality reports

  • Identifying and escalating emerging issues

  • Evaluating consultants’ transactions

  • Conducting coaching sessions

  • Responsibility in processing customers’ data (business and individual customers)

  • Ensuring the employees/ trainees process customers’ data in a responsible manner

  • Supporting customer service representatives e.g. floor-walking, knowledge transfer if required

  • Assist in the development and improvement of business and quality procedures

  • Supporting in subject matter knowledge, preparing or reviewing interview templates and scripts


Requirements:

  • Excellent command of Russian (C1 level) and English (C1 level)

  • Good computer skills and operation of MS Office package

  • Positive approach to customers and work itself

  • Open and communicative mindset, creativity and empathy

  • Ability to work on your own as well as a part of a team

  • Excellent organizational, multitasking, time management and prioritization skills

  • Good diction and public speaking skills

  • Experience in training/ teaching or similar (nice to have)

  • Ability to deal with stress, to respond, solve problems and resolve conflicts, high level of personal culture

  • Ability to give feedback


What we offer:

  • Stable employment based on employment contract

  • Benefits such as MyBenefit platform and group life insurance

  • Internal initiatives, sports events

  • Professional onboarding and internal trainings

  • Work in an international, growing environment

Oferta dodana: 28.08.2025

Poznaj pracodawcę

TP Polska

Jesteśmy globalnym liderem w dziedzinie outsourcingu procesów biznesowych (BPO) i nowoczesnej obsługi klienta. Dzięki prawie 500 000 inspirujących, pełnych pasji pracownikom na świecie, którzy mówią w ponad 300 różnych językach oraz naszej globalnej skali działania i lokalnej obecności, codziennie pomagamy największym światowym markom budować doskonałe doświadczenia dla ich klientów. Na polskim rynku funkcjonujemy od 1997 roku, zatrudniając prawie 4000 wyjątkowych osób, obywateli ponad 77 różnych krajów, którzy wspierają naszych klientów w 32 językach. W Teleperformance stawiamy na ludzi – to właśnie oni tworzą nasz sukces!

Zobacz profil firmy
Lokalizacja biura
REKLAMA: RocketJobs poleca