Konsultant/ka ds. obsługi klienta z językiem polskim

Obsługa klienta

Konsultant/ka ds. obsługi klienta z językiem polskim

Obsługa klienta

Wołoska, Warszawa

TP Polska

Pełny etat
UZ
Staż / Junior
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

Microsoft Office

Opis stanowiska

W tej roli będziesz:

  • „Dobrym duchem” aplikacji, który potrafi usprawnić każdy proces zamówienia, pomóc w zmianie danych w dokonanym zamówieniu oraz pokierować kuriera tak, aby dotarł z zamówieniem jak najszybciej,

  • Dzięki Tobie zamawianie w aplikacji naszego klienta, już nigdy nie będą trudne do ogarnięcia, a każde zamówienie będzie zawsze na czas!


Wymagamy:

  • Znajomość języka polskiego na poziomie min. C1,

  • Stabilne stacjonarne (kablowe) łącze internetowe,

  • Dyspozycyjność w systemie zmianowym między 07:00 rano, a 3:00 w nocy od poniedziałku do niedzieli, szczególnie popołudniami i wieczorami, więc jeśli studiujesz dziennie, to dla Ciebie dobra okazja na rozwój zawodowy!

  • Dyspozycyjność na zdalne szkolenie, które rozpocznie się 6 października i potrwa 10 dni roboczych, prowadzone w godzinach 9:00-17:00.


Oferujemy:

  • Umowa zlecenie ze stawką 30,50 zł brutto/h,

  • System prowizji + benefity,

  • Dofinansowanie do karty Multisport,

  • Prywatna opieka medyczna w LuxMed,

  • Dostęp do platformy do nauki języków,

  • Szkolenie oraz mentoring, które w pełni przygotują Cię do realizacji zadań,

  • Możliwość rozwoju ścieżki kariery poprzez uczestniczenie w rekrutacjach wewnętrznych.

 

Jak wygląda proces rekrutacyjny?

  • Rozmowa wstępna z naszym rekruterem - przedstawimy Ci szczegóły współpracy,

  • Spotkanie online w obecności pracownika operacyjnego, np. Opiekuna zlecenia - oprócz wywiadu rekrutacyjnego, wykonasz test szybkości pisania na klawiaturze oraz role play sprawdzający Twoje umiejętności miękkie,

  • Informacja zwrotna - odezwiemy się do Ciebie telefonicznie lub mailowo z informacją zwrotną w sprawie Twojej aplikacji.


Aplikuj już teraz!

Oferta dodana: 11.09.2025

Poznaj pracodawcę

TP Polska

Jesteśmy globalnym liderem w dziedzinie outsourcingu procesów biznesowych (BPO) i nowoczesnej obsługi klienta. Dzięki prawie 500 000 inspirujących, pełnych pasji pracownikom na świecie, którzy mówią w ponad 300 różnych językach oraz naszej globalnej skali działania i lokalnej obecności, codziennie pomagamy największym światowym markom budować doskonałe doświadczenia dla ich klientów. Na polskim rynku funkcjonujemy od 1997 roku, zatrudniając prawie 4000 wyjątkowych osób, obywateli ponad 77 różnych krajów, którzy wspierają naszych klientów w 32 językach. W Teleperformance stawiamy na ludzi – to właśnie oni tworzą nasz sukces!

Zobacz profil firmy
Lokalizacja biura

Konsultant/ka ds. obsługi klienta z językiem polskim

Aplikuj na ofertę pracy

Konsultant/ka ds. obsługi klienta z językiem polskim

Wołoska, Warszawa

TP Polska

REKLAMA: RocketJobs poleca