Transcom Worldwide Poland
Zapewniamy wysokiej jakości obsługę klienta opartą o nowoczesne rozwiązania (CX), dostarczając usługi na rzecz wielu znanych marek na całym świecie.
Dołącz do zespołu obsługującego użytkowników znanej sieci komórkowej. Rozwiń kompetencje przyszłości w obszarze obsługi klienta opartej o nowoczesne rozwiązania (CX) razem z 1200 konsultantami i konsultantkami w całej Polsce!
Czekają na Ciebie:
👉 Wynagrodzenie w wysokości 28,10 zł brutto / h (umowa zlecenie) + (bez górnego limitu w działach sprzedażowych, do 500 zł brutto w dziale obsługowym).
👉 Szkolenie wdrażające (min. 6 dni roboczych, stacjonarnie) i wsparcie w codziennej pracy.
👉 W zależności od działu, w pierwszych 3 miesiącach rozwiniesz umiejętność komunikacji, badania potrzeb klienta, sprzedaży i prowadzenia rozmów w założonych ramach.
👉 Jasną ścieżkę rozwoju i realne możliwości awansu - ponad 50% rekrutacji na wyższe stanowiska wygrywają nasi wewnętrzni pracownicy.
👉 Program poleceń pracowniczych - do 3000 zł brutto za zatrudnienie pracownika z Twojego polecenia.
👉 Konkursy z nagrodami pieniężnymi, wartościowe gadżety i wiele więcej!
Jak wygląda nasz dzień pracy?
Wyobraź sobie, że nie działa Ci TikTok, a źródłem problemu okazuje się brak internetu. Co robisz? Prawdopodobnie sprawdzasz ustawienia telefonu, jeśli jednak problem nadal nie ustępuje. Dzwonisz na infolinię Twojego operatora i to właśnie tutaj my wkraczamy do akcji. Pomagamy naszym klientom w codziennych trudnościach związanych z funkcjonowaniem sieci, tłumaczymy faktury, ale też doradzamy w doborze korzystnej oferty. Nasza jednostka specjalna pomoże Ci znaleźć najkorzystniejszą ofertę na rynku.
Wyróżniają Cię:
👉 Dobra umiejętność obsługi komputera - wszystkie zadania wykonujemy elektronicznie.
👉 Umiejętność słuchania i tworzenia jasnych wypowiedzi z szacunkiem do drugiej osoby.
👉 Nastawienie na sprzedaż, aktywne słuchanie i wielozadaniowość - jeśli interesuje Cię praca w dziale sprzedażowym.
👉 Z doświadczenia wiemy, że kandydaci, którzy mają kompetencje, mają także tendencję do zaniżania oceny swoich umiejętności. Dlatego zachęcamy do aplikowania wszystkich, jesteśmy otwarci na współpracę z osobami niepełnosprawnymi.
Proces rekrutacji:
1. ChatAssess ➡ 2. Rozmowa telefoniczna ➡ 3. Spotkanie online
Uwolnij swój potencjał!
Po przesłaniu aplikacji sprawdź swoją skrzynkę mailową i poznaj lepiej stanowisko. Wypełnij zadanie (ChatAssess) i dowiedz się, jak wygląda Twój wynik na tle pozostałych kandydatów.
O nas
W Transcom jesteśmy nieustannie zaangażowani w relacje między sobą i naszymi klientami. Każdego dnia ktoś nowy zaczyna z nami przygodę i wykorzystuje swój potencjał, przekształcając go w umiejętności przyszłości. Doceniamy ciężką pracę, grę zespołową i wzajemną pomoc, wspieramy pozytywne i trwałe zmiany. Tacy właśnie jesteśmy, dbamy o siebie i od samego początku sobie kibicujemy, a przy odpowiednim nastawieniu nie ma przed nami ograniczeń i możemy zajść naprawdę daleko.
Poznaj nas lepiej, znajdź nas na Facebooku (@TranscomPoland) i Instagramie (@transcom.poland).
Umowa zlecenia
Sprawdź podobne oferty pracy