Konsultant/ka ds. mailowej obsługi
Nowa
Obsługa klienta

Konsultant/ka ds. mailowej obsługi

4 666 - 5 600 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
4 666 - 5 600 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista / Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna
Transcom Worldwide Poland

Transcom Worldwide Poland

Zapewniamy wysokiej jakości obsługę klienta opartą o nowoczesne rozwiązania (CX), dostarczając usługi na rzecz wielu znanych marek na całym świecie.

Wymagane umiejętności

polski C2

angielski B2

samodzielność

organizacja pracy

konsultant

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna


Na tym stanowisku będziesz pracować z Vinted, największą międzynarodową internetową platformą handlową C2C w Europie skupiającą się na modzie z drugiej ręki. Rozwiń kompetencje przyszłości w obszarze obsługi klienta opartej o nowoczesne rozwiązania (CX) razem z 1200 konsultantami i konsultantkami w całej Polsce!


U nas otrzymasz:

  • Wynagrodzenie w wysokości 4666 zł brutto (umowa o pracę) + premię (do 950 zł brutto).

  • Pracę z domu i komputer stacjonarny wraz z niezbędnym oprogramowaniem.

  • Szkolenie wdrażające (11 dni roboczych).

  • W pierwszych 3 miesiącach rozwiniesz umiejętności profesjonalnej obsługi klienta, zgodnie ze standardami naszej firmy, a także otrzymasz wsparcie w codziennej pracy.

  • Realne możliwości awansu - ponad 50% rekrutacji na wyższe stanowiska wygrywają nasi wewnętrzni pracownicy.

  • Program poleceń pracowniczych - do 3000 zł brutto za zatrudnienie pracownika z Twojego polecenia.

  • Bezpłatny dostęp do platformy językowej (angielski, niemiecki, hiszpański, francuski).

  • Pozostałe benefity: kafeteria MyBenefit, ubezpieczenie medyczne i grupowe, zniżki na produkty naszych partnerów i wiele innych. 


Jak wygląda dzień pracy?

Zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach. Mailowo udzielamy odpowiedzi na pytania użytkowników, dotyczące np. płatności, dostaw czy reklamacji. Jeśli jest to konieczne, raportujemy błędy techniczne i sprawy wymagające interwencji. Wiemy, że w przypadku nieco trudniejszych zgłoszeń możemy liczyć na wsparcie zespołu.


Wyróżniają Cię:

  • Dobra umiejętność obsługi komputera - wszystkie zadania wykonujemy elektronicznie.

  • Dobra znajomość języka angielskiego (min. B2) - gdy otrzymujemy zgłoszenie w j. angielskim, jesteśmy zobligowani również udzielić w nim odpowiedzi, dodatkowo w tym języku spisane są wszystkie procedury.

  • Bardzo dobra znajomość zasad pisowni języka polskiego - udzielamy wyłącznie pisemnych odpowiedzi .

  • Umiejętność czytania ze zrozumieniem, tworzenia jasnych wypowiedzi z empatią i szacunkiem do drugiej osoby.

  • Gotowość do pracy w systemie zmianowym - od poniedziałku do niedzieli, zmiany w przedziale godz. 7:00 - 23:00.

  • Z doświadczenia wiemy, że kandydaci, którzy mają kompetencje, mają także tendencję do zaniżania oceny swoich umiejętności. Dlatego daj sobie szansę i aplikuj!


Proces rekrutacji:

1. ChatAssess > 2. Rozmowa telefoniczna > 3. Spotkanie online


Uwolnij swój potencjał!

Po przesłaniu aplikacji sprawdź swoją skrzynkę mailową i poznaj lepiej stanowisko. Wypełnij zadanie (ChatAssess) i dowiedz się, jak wygląda Twój wynik na tle pozostałych kandydatów.


Wymagania pracy zdalnej:

Stałe łącze internetowe, w technologii kablowej (np. ADSL, światłowód), minimalna prędkość pobierania 5 Mbps – minimalna prędkość wysyłania 2 Mbps.


O nas

W Transcom jesteśmy nieustannie zaangażowani w relacje między sobą i naszymi klientami. Każdego dnia ktoś nowy zaczyna z nami przygodę i wykorzystuje swój potencjał, przekształcając go w umiejętności przyszłości. Doceniamy ciężką pracę, grę zespołową i wzajemną pomoc, wspieramy pozytywne i trwałe zmiany. Tacy właśnie jesteśmy, dbamy o siebie i od samego początku sobie kibicujemy, a przy odpowiednim nastawieniu nie ma przed nami ograniczeń i możemy zajść naprawdę daleko.


Znajdź nas na Facebooku (@TranscomPoland) i Instagramie (@transcom.poland) i poznaj nas lepiej.

4 666 - 5 600 PLN/mies.

Brutto miesięcznie - UoP