Transcom Worldwide Poland
Zapewniamy wysokiej jakości obsługę klienta opartą o nowoczesne rozwiązania (CX), dostarczając usługi na rzecz wielu znanych marek na całym świecie.
Na tym stanowisku będziesz pracować z Vinted, największą międzynarodową internetową platformą handlową C2C w Europie skupiającą się na modzie z drugiej ręki. Rozwiń kompetencje przyszłości w obszarze obsługi klienta opartej o nowoczesne rozwiązania (CX) razem z 1200 konsultantami i konsultantkami w całej Polsce!
U nas otrzymasz:
Wynagrodzenie w wysokości 4666 zł brutto (umowa o pracę) + premię (do 950 zł brutto).
Pracę z domu i komputer stacjonarny wraz z niezbędnym oprogramowaniem.
Szkolenie wdrażające (11 dni roboczych).
W pierwszych 3 miesiącach rozwiniesz umiejętności profesjonalnej obsługi klienta, zgodnie ze standardami naszej firmy, a także otrzymasz wsparcie w codziennej pracy.
Realne możliwości awansu - ponad 50% rekrutacji na wyższe stanowiska wygrywają nasi wewnętrzni pracownicy.
Program poleceń pracowniczych - do 3000 zł brutto za zatrudnienie pracownika z Twojego polecenia.
Bezpłatny dostęp do platformy językowej (angielski, niemiecki, hiszpański, francuski).
Pozostałe benefity: kafeteria MyBenefit, ubezpieczenie medyczne i grupowe, zniżki na produkty naszych partnerów i wiele innych.
Jak wygląda dzień pracy?
Zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach. Mailowo udzielamy odpowiedzi na pytania użytkowników, dotyczące np. płatności, dostaw czy reklamacji. Jeśli jest to konieczne, raportujemy błędy techniczne i sprawy wymagające interwencji. Wiemy, że w przypadku nieco trudniejszych zgłoszeń możemy liczyć na wsparcie zespołu.
Wyróżniają Cię:
Dobra umiejętność obsługi komputera - wszystkie zadania wykonujemy elektronicznie.
Dobra znajomość języka angielskiego (min. B2) - gdy otrzymujemy zgłoszenie w j. angielskim, jesteśmy zobligowani również udzielić w nim odpowiedzi, dodatkowo w tym języku spisane są wszystkie procedury.
Bardzo dobra znajomość zasad pisowni języka polskiego - udzielamy wyłącznie pisemnych odpowiedzi .
Umiejętność czytania ze zrozumieniem, tworzenia jasnych wypowiedzi z empatią i szacunkiem do drugiej osoby.
Gotowość do pracy w systemie zmianowym - od poniedziałku do niedzieli, zmiany w przedziale godz. 7:00 - 23:00.
Z doświadczenia wiemy, że kandydaci, którzy mają kompetencje, mają także tendencję do zaniżania oceny swoich umiejętności. Dlatego daj sobie szansę i aplikuj!
Proces rekrutacji:
1. ChatAssess > 2. Rozmowa telefoniczna > 3. Spotkanie online
Uwolnij swój potencjał!
Po przesłaniu aplikacji sprawdź swoją skrzynkę mailową i poznaj lepiej stanowisko. Wypełnij zadanie (ChatAssess) i dowiedz się, jak wygląda Twój wynik na tle pozostałych kandydatów.
Wymagania pracy zdalnej:
Stałe łącze internetowe, w technologii kablowej (np. ADSL, światłowód), minimalna prędkość pobierania 5 Mbps – minimalna prędkość wysyłania 2 Mbps.
O nas
W Transcom jesteśmy nieustannie zaangażowani w relacje między sobą i naszymi klientami. Każdego dnia ktoś nowy zaczyna z nami przygodę i wykorzystuje swój potencjał, przekształcając go w umiejętności przyszłości. Doceniamy ciężką pracę, grę zespołową i wzajemną pomoc, wspieramy pozytywne i trwałe zmiany. Tacy właśnie jesteśmy, dbamy o siebie i od samego początku sobie kibicujemy, a przy odpowiednim nastawieniu nie ma przed nami ograniczeń i możemy zajść naprawdę daleko.
Znajdź nas na Facebooku (@TranscomPoland) i Instagramie (@transcom.poland) i poznaj nas lepiej.
Brutto miesięcznie - UoP
Rekomendowane oferty