Transcom Worldwide Poland
Zapewniamy wysokiej jakości obsługę klienta opartą o nowoczesne rozwiązania (CX), dostarczając usługi na rzecz wielu znanych marek na całym świecie.
✨ Dołącz do zespołu Service Desk i rozwiń kompetencje przyszłości w obszarze obsługi klienta opartej o nowoczesne rozwiązania (CX) razem z 1200 konsultantami i konsultantkami w całej Polsce!
U nas otrzymasz:
💸 Wynagrodzenie w wysokości 6500 zł brutto (umowa o pracę) + premię do 700 zł brutto.
🏢 Pracę stacjonarną w komfortowym biurze w Gdańsku.
📚 Szkolenie wdrażające (4 tygodnie) i wsparcie w codziennej pracy.
🚀 W pierwszych 3 miesiącach rozwiniesz umiejętności w obszarze IT, komunikacji i rozwiązywania problemów.
📈 Realne możliwości awansu - ponad 50% rekrutacji na wyższe stanowiska wygrywają nasi wewnętrzni pracownicy.
🤝 Program poleceń pracowniczych - do 3000 zł brutto za zatrudnienie pracownika z Twojego polecenia.
🧘♀️ Konsultacje z psychologiem, karta sportowa (Medicover Sport), opieka medyczna (Medicover), dofinansowanie wypoczynku, kafeteria Worksmile, zniżki na produkty naszych partnerów i wiele więcej!
Jak wygląda dzień pracy?
Nasi pracownicy to pasjonaci kawy. ☕ Jesteśmy pierwszym punktem kontaktu dla pracowników sklepów Tchibo. Rozwiązujemy ich problemy związane z oprogramowaniem i sprzętem IT. Stale się rozwijamy, jesteśmy nastawieni na wzajemne wsparcie i dzielenie się wiedzą! Do naszych zadań należą:
📞 Odpowiadanie na wewnętrzne zapytania pracowników sklepów Tchibo.
🔍 Identyfikowanie i rozwiązywanie problemów IT.
🔎 Analizowanie sytuacji pod kątem występowania anomalii.
📋 Zgłaszanie pozostałych problemów wymagających podjęcia działań.
Wyróżniają Cię:
🌐 Biegła znajomość języka niemieckiego (min. C1) - niezbędna do obsługi klientów.
📖 Komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. B1) - niezbędna w trakcie szkolenia i do komunikacji w zespole.
🖥️ Dobra znajomość zagadnień w technicznym obszarze IT.
👂 Umiejętność słuchania i czytania ze zrozumieniem, tworzenia jasnych wypowiedzi z szacunkiem do drugiej osoby.
⏰ Gotowość do pracy w systemie zmianowym (zmiany w przedziale godz. 7:00 - 21:00).
👍 Mile widziane doświadczenie w obszarze Service Desk / obsłudze klienta.
💡 Z doświadczenia wiemy, że kandydaci, którzy mają kompetencje, mają także tendencję do zaniżania oceny swoich umiejętności. Dlatego daj sobie szansę i aplikuj!
O nas
W Transcom jesteśmy nieustannie zaangażowani w relacje między sobą i naszymi klientami. Każdego dnia ktoś nowy zaczyna z nami przygodę i wykorzystuje swój potencjał, przekształcając go w umiejętności przyszłości. Doceniamy ciężką pracę, grę zespołową i wzajemną pomoc, wspieramy pozytywne i trwałe zmiany. Tacy właśnie jesteśmy, dbamy o siebie i od samego początku sobie kibicujemy, a przy odpowiednim nastawieniu nie ma przed nami ograniczeń i możemy zajść naprawdę daleko.
Sprawdź podobne oferty pracy