Oferty
Service Desk z j. niemieckim
Support

Service Desk z j. niemieckim

Gdańsk
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna
Transcom Worldwide Poland

Transcom Worldwide Poland

Zapewniamy wysokiej jakości obsługę klienta opartą o nowoczesne rozwiązania (CX), dostarczając usługi na rzecz wielu znanych marek na całym świecie.

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

branża IT

język niemiecki

język angielski

support

Mile widziane

Service Desk

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna
Friendly offer

Dołącz do zespołu Service Desk i rozwiń kompetencje przyszłości w obszarze obsługi klienta opartej o nowoczesne rozwiązania (CX) razem z 1200 konsultantami i konsultantkami w całej Polsce!


U nas otrzymasz:

💸 Wynagrodzenie w wysokości 6500 zł brutto (umowa o pracę) + premię do 700 zł brutto.

🏢 Pracę stacjonarną w komfortowym biurze w Gdańsku.

📚 Szkolenie wdrażające (4 tygodnie) i wsparcie w codziennej pracy.

🚀 W pierwszych 3 miesiącach rozwiniesz umiejętności w obszarze IT, komunikacji i rozwiązywania problemów.

📈 Realne możliwości awansu - ponad 50% rekrutacji na wyższe stanowiska wygrywają nasi wewnętrzni pracownicy.

🤝 Program poleceń pracowniczych - do 3000 zł brutto za zatrudnienie pracownika z Twojego polecenia.

🧘‍♀️ Konsultacje z psychologiem, karta sportowa (Medicover Sport), opieka medyczna (Medicover), dofinansowanie wypoczynku, kafeteria Worksmile, zniżki na produkty naszych partnerów i wiele więcej!


Jak wygląda dzień pracy?

Nasi pracownicy to pasjonaci kawy. ☕ Jesteśmy pierwszym punktem kontaktu dla pracowników sklepów Tchibo. Rozwiązujemy ich problemy związane z oprogramowaniem i sprzętem IT. Stale się rozwijamy, jesteśmy nastawieni na wzajemne wsparcie i dzielenie się wiedzą! Do naszych zadań należą:

📞 Odpowiadanie na wewnętrzne zapytania pracowników sklepów Tchibo.

🔍 Identyfikowanie i rozwiązywanie problemów IT.

🔎 Analizowanie sytuacji pod kątem występowania anomalii.

📋 Zgłaszanie pozostałych problemów wymagających podjęcia działań.


Wyróżniają Cię:

🌐 Biegła znajomość języka niemieckiego (min. C1) - niezbędna do obsługi klientów.

📖 Komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. B1) - niezbędna w trakcie szkolenia i do komunikacji w zespole.

🖥️ Dobra znajomość zagadnień w technicznym obszarze IT.

👂 Umiejętność słuchania i czytania ze zrozumieniem, tworzenia jasnych wypowiedzi z szacunkiem do drugiej osoby.

⏰ Gotowość do pracy w systemie zmianowym (zmiany w przedziale godz. 7:00 - 21:00).

👍 Mile widziane doświadczenie w obszarze Service Desk / obsłudze klienta.


💡 Z doświadczenia wiemy, że kandydaci, którzy mają kompetencje, mają także tendencję do zaniżania oceny swoich umiejętności. Dlatego daj sobie szansę i aplikuj!


O nas

W Transcom jesteśmy nieustannie zaangażowani w relacje między sobą i naszymi klientami. Każdego dnia ktoś nowy zaczyna z nami przygodę i wykorzystuje swój potencjał, przekształcając go w umiejętności przyszłości. Doceniamy ciężką pracę, grę zespołową i wzajemną pomoc, wspieramy pozytywne i trwałe zmiany. Tacy właśnie jesteśmy, dbamy o siebie i od samego początku sobie kibicujemy, a przy odpowiednim nastawieniu nie ma przed nami ograniczeń i możemy zajść naprawdę daleko.

Sprawdź podobne oferty pracy

Specjalista/Specjalistka ds. Wsparcia Technicznego

Nowa
1 465 - 1 953 usd
Carbon Zorro Sp. z o. o.
Warszawa
język angielski
Google Workspace
Nowa

Telefoniczny Doradca/Doradczyni z j. niemieckim (współpraca zdalna)

Nowa
Unique People Sp. z o.o.
Gdańsk
, Praca zdalna
Zdalnie
język niemiecki
Nowa

Doradca ds. obsługi klienta z jęz. niemieckim

Nowa
2 149 - 2 417 usd
Capita
Kraków
język niemiecki
Microsoft Office
Nowa

Doradca ds. Ubezpieczeń 💸

Nowa
1 465 - 1 953 usd
Biliti
Pruszków
ubezpieczenia
produkty ubezpieczeniowe
sprzedaż
Nowa

IT Customer Success Specialist

Nowa
CodeTwo - HRejterzy
Wrocław
, Praca zdalna
Zdalnie
Microsoft Office
obsługa klienta
język angielski
Nowa