Specjalista/ka ds. obsługi klienta z j. niemieckim i francuskim
Nowa
Obsługa klienta

Specjalista/ka ds. obsługi klienta z j. niemieckim i francuskim

7 730 - 9 730 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
7 730 - 9 730 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna
Transcom Worldwide Poland

Transcom Worldwide Poland

Zapewniamy wysokiej jakości obsługę klienta opartą o nowoczesne rozwiązania (CX), dostarczając usługi na rzecz wielu znanych marek na całym świecie.

Wymagane umiejętności

niemiecki C1

francuski C1

obsługa komputera

Mile widziane

Microsoft Office

obsługa klienta

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Dołącz do zespołu obsługującego klientów jednej z najpopularniejszych marek na świecie! 🌍 Rozwiń kompetencje przyszłości w obszarze obsługi klienta opartej o nowoczesne rozwiązania (CX) ✨ razem z 1200+ konsultantami i konsultantkami w całej Polsce!


U nas otrzymasz:

📝 Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.

🏡 Możliwość pracy z domu lub w trybie hybrydowym 🔄 (w biurze w Gdańsku 🏢).

📚 Szkolenie wdrażające i wsparcie w codziennej pracy.

📈 W pierwszych 3 miesiącach rozwiniesz umiejętność komunikacji i prowadzenia rozmów w założonych ramach.

🚀 Realne możliwości awansu - ponad 50% rekrutacji na wyższe stanowiska wygrywają nasi wewnętrzni pracownicy.

🤝 Program poleceń pracowniczych - do 3000 zł brutto za zatrudnienie pracownika z Twojego polecenia.

🎁 Bogaty pakiet benefitów: konsultacje z psychologiem 🧘, karta sportowa (Medicover Sport) 💪, opieka medyczna (Medicover) 🩺, dofinansowanie wypoczynku 🏖️, kafeteria Worksmile ☕, zniżki na produkty naszych partnerów 🛍️ i wiele więcej!


Jak wygląda dzień pracy? 

Zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach 📋. Udzielamy odpowiedzi na pytania klientów spływające do nas drogą telefoniczną 📞. Udzielamy porad technicznych 🛠️, umawiamy wizyty serwisowe. Proponujemy dokupienie korzystnego ubezpieczenia sprzętu AGD na wypadek usterki w przyszłości. Wiemy, że w przypadku nieco trudniejszych zgłoszeń możemy liczyć na wsparcie zespołu i Team Leadera. 🧑‍🤝‍🧑


Wyróżniają Cię:

💻 Dobra umiejętność obsługi komputera - wszystkie zadania wykonujemy elektronicznie.

🇩🇪🇫🇷 Biegła znajomość języka niemieckiego oraz j. francuskiego (min. C1) - niezbędna do obsługi klientów.

👂 Umiejętność słuchania i czytania ze zrozumieniem, tworzenia jasnych wypowiedzi z szacunkiem do drugiej osoby.

🌟 Z doświadczenia wiemy, że kandydaci, którzy mają kompetencje, mają także tendencję do zaniżania oceny swoich umiejętności. Dlatego daj sobie szansę i aplikuj! ✨


Wymagania pracy zdalnej:

🌐 Stałe łącze internetowe, w technologii kablowej (np. ADSL, światłowód), minimalna prędkość pobierania 5 Mbps – minimalna prędkość wysyłania 2 Mbps.


O nas

 W Transcom jesteśmy nieustannie zaangażowani w relacje między sobą i naszymi klientami. 💙 Każdego dnia ktoś nowy zaczyna z nami przygodę i wykorzystuje swój potencjał, przekształcając go w umiejętności przyszłości. Doceniamy ciężką pracę, grę zespołową i wzajemną pomoc, wspieramy pozytywne i trwałe zmiany. Tacy właśnie jesteśmy, dbamy o siebie i od samego początku sobie kibicujemy, a przy odpowiednim nastawieniu nie ma przed nami ograniczeń i możemy zajść naprawdę daleko. 🚀

7 730 - 9 730 PLN/mies.

Brutto miesięcznie - UoP