Specjalista/ka ds. Marketingu B2B Tech

Marketing

Specjalista/ka ds. Marketingu B2B Tech

Marketing
Pełny etat
UoP, B2B
Specjalista / Mid
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

digital marketing
Wordpress
social media
content marketing
SEO
B2B marketing

Znajomość języków

Polski: C1
Angielski: B2

Mile widziane

Gimp
Adobe Illustrator
Canva
Adobe Photoshop
CapCut

Opis stanowiska

W centrum zainteresowania Transition Technologies-Advanced Solutions znajdują się dane przemysłowe.


Tworzymy oprogramowanie wspierające codzienne działania każdego przedsiębiorstwa, od wydobycia i produkcji, aż po operacje handlowe i biznesowe.


Zespół ekspertów – inżynierów oraz developerów z wieloletnim doświadczeniem i innowacyjnymi pomysłami podejmuje nawet najtrudniejsze wyzwania stawiane przez rynek energii (odnawialnej, konwencjonalnej, atomowej), sektor ropy i gazu oraz inne gałęzie przemysłu.

 

 

Poza tym, że pasjonujemy się danymi:

  • jesteśmy drużyną sympatycznych i jednocześnie bardzo różnych osób,

  • stawiamy na koleżeńską atmosferę, współpracę opartą na zaufaniu i dialogu,

  • wspólnie kreujemy miejsce, w którym doświadczeni specjaliści mogą wykorzystywać wszystkie swoje umiejętności i poszerzać kompetencje, a juniorzy otrzymują wsparcie w budowaniu wiedzy.


Ponadto oferujemy:

  • rzeczywisty wpływ na digitalizację przemysłu,

  • udział w projektach realizowanych dla Klientów na całym świecie,

  • dużą autonomię w realizacji powierzonych zadań,

  • współdziałanie z zespołem zmotywowanych i wykwalifikowanych kolegów, w atmosferze bez nawyków korporacyjnych,

  • długofalową współpracę w oparciu o umowę o pracę lub umowę B2B,

  • możliwość pracy 🚩w jednym z naszych biur: w Warszawie, Wrocławiu, Białymstoku 🚩hybrydowo lub  🚩w 100% w trybie home office.

 

 

Twoje zadania jako Specjalisty ds. Marketingu B2B Tech będą polegały na:

  • rozwoju i prowadzeniu strony internetowej firmy,

  • opracowywaniu treści materiałów promujących rozwiązania firmy: m.in. artykułów, case studies, blogów, materiałów wideo, prezentacji, banerów, folderów,

  • aktywnym kreowaniu wizerunku firmy i organizacji uczestnictwa w krajowych oraz zagranicznych konferencjach i wydarzeniach branżowych,

  • zarządzaniu widocznością marki w social media (Linkedin, YouTube, Spotify) - tworzeniu treści i interakcji z użytkownikami,

  • tłumaczeniu skomplikowanych aspektów technologicznych rozwiązań firmy na profesjonalne, przejrzyste i angażujące komunikaty biznesowe,

  • monitorowaniu trendów rynkowych w celu ciągłego ulepszania wszystkich prowadzonych działań marketingowych,

  • monitorowaniu skuteczności działań marketingowych i raportowaniu wyników,

  • ścisłej współpracy z zespołem sprzedaży, wspieraniu działań mających na celu pozyskiwanie nowych klientów (generowanie leadów).


Stanowisko będzie dla Ciebie idealne, jeżeli:

  • posiadasz min. 2 lata doświadczenia w marketingu B2B tech,

  • myślisz sprzedażowo i rozumiesz zasady oraz potrzeby marketingu B2B,

  • potrafisz tworzyć profesjonalne i angażujące treści,

  • świetnie czujesz się w prowadzeniu komunikacji w social media,

  • umiesz pracować w WordPress’ie,

  • posiadasz kompetencje z zakresu SEO, także w pracy z Google Analytics, Google Search Console,

  • posiadasz doświadczenie w planowaniu i organizacji wydarzeń branżowych (np. targów, konferencji, webinarów),

  • nie boisz się samodzielnej pracy i konieczności koordynacji kilku przedsięwzięć na raz,

  • potrafisz przejąć odpowiedzialność i proponować rozwiązania,

  • przykładasz wagę do skrupulatności i jakości pracy,

  • swobodnie komunikujesz się w języku angielskim (B2+).

 

Mile nas zaskoczysz jeśli dodatkowo będziesz w stanie pochwalić się:

  • doświadczeniem w tworzeniu materiałów graficznych i wideo przy wykorzystaniu narzędzi, takich jak: Canva, GIMP, Photoshop, Illustrator, CapCut, itp.,

  • umiejętnością wykorzystywania narzędzi AI w celu optymalizacji pracy marketingowej,

  • doświadczeniem w prowadzeniu webinarów lub wystąpieniach publicznych.

 


Proces rekrutacyjny w TT-AS prowadzony jest w całości zdalnie via Teams.

Uprzedzamy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Wymagane umiejętności

digital marketing
Wordpress
social media
content marketing
SEO
B2B marketing

Znajomość języków

Polski: C1
Angielski: B2

Mile widziane

Gimp
Adobe Illustrator
Canva
Adobe Photoshop
CapCut

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 03.11.2025

Specjalista/ka ds. Marketingu B2B Tech

Podsumowanie oferty

Specjalista/ka ds. Marketingu B2B Tech

-, Kraków

Transition Technologies-Advanced Solutions

Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 i 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w spra... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
REKLAMA: RocketJobs poleca