Specjalista/ka ds. Marketingu B2B Tech
-, Lublin +9 Lokalizacji
Transition Technologies-Advanced Solutions
W centrum zainteresowania Transition Technologies-Advanced Solutions znajdują się dane przemysłowe.
Tworzymy oprogramowanie wspierające codzienne działania każdego przedsiębiorstwa, od wydobycia i produkcji, aż po operacje handlowe i biznesowe.
Zespół ekspertów – inżynierów oraz developerów z wieloletnim doświadczeniem i innowacyjnymi pomysłami podejmuje nawet najtrudniejsze wyzwania stawiane przez rynek energii (odnawialnej, konwencjonalnej, atomowej), sektor ropy i gazu oraz inne gałęzie przemysłu.
Poza tym, że pasjonujemy się danymi:
jesteśmy drużyną sympatycznych i jednocześnie bardzo różnych osób,
stawiamy na koleżeńską atmosferę, współpracę opartą na zaufaniu i dialogu,
wspólnie kreujemy miejsce, w którym doświadczeni specjaliści mogą wykorzystywać wszystkie swoje umiejętności i poszerzać kompetencje, a juniorzy otrzymują wsparcie w budowaniu wiedzy.
Ponadto oferujemy:
rzeczywisty wpływ na digitalizację przemysłu,
udział w projektach realizowanych dla Klientów na całym świecie,
dużą autonomię w realizacji powierzonych zadań,
współdziałanie z zespołem zmotywowanych i wykwalifikowanych kolegów, w atmosferze bez nawyków korporacyjnych,
długofalową współpracę w oparciu o umowę o pracę lub umowę B2B,
możliwość pracy 🚩w jednym z naszych biur: w Warszawie, Wrocławiu, Białymstoku 🚩hybrydowo lub 🚩w 100% w trybie home office.
Twoje zadania jako Specjalisty ds. Marketingu B2B Tech będą polegały na:
rozwoju i prowadzeniu strony internetowej firmy,
opracowywaniu treści materiałów promujących rozwiązania firmy: m.in. artykułów, case studies, blogów, materiałów wideo, prezentacji, banerów, folderów,
aktywnym kreowaniu wizerunku firmy i organizacji uczestnictwa w krajowych oraz zagranicznych konferencjach i wydarzeniach branżowych,
zarządzaniu widocznością marki w social media (Linkedin, YouTube, Spotify) - tworzeniu treści i interakcji z użytkownikami,
tłumaczeniu skomplikowanych aspektów technologicznych rozwiązań firmy na profesjonalne, przejrzyste i angażujące komunikaty biznesowe,
monitorowaniu trendów rynkowych w celu ciągłego ulepszania wszystkich prowadzonych działań marketingowych,
monitorowaniu skuteczności działań marketingowych i raportowaniu wyników,
ścisłej współpracy z zespołem sprzedaży, wspieraniu działań mających na celu pozyskiwanie nowych klientów (generowanie leadów).
Stanowisko będzie dla Ciebie idealne, jeżeli:
posiadasz min. 2 lata doświadczenia w marketingu B2B tech,
myślisz sprzedażowo i rozumiesz zasady oraz potrzeby marketingu B2B,
potrafisz tworzyć profesjonalne i angażujące treści,
świetnie czujesz się w prowadzeniu komunikacji w social media,
umiesz pracować w WordPress’ie,
posiadasz kompetencje z zakresu SEO, także w pracy z Google Analytics, Google Search Console,
posiadasz doświadczenie w planowaniu i organizacji wydarzeń branżowych (np. targów, konferencji, webinarów),
nie boisz się samodzielnej pracy i konieczności koordynacji kilku przedsięwzięć na raz,
potrafisz przejąć odpowiedzialność i proponować rozwiązania,
przykładasz wagę do skrupulatności i jakości pracy,
swobodnie komunikujesz się w języku angielskim (B2+).
Mile nas zaskoczysz jeśli dodatkowo będziesz w stanie pochwalić się:
doświadczeniem w tworzeniu materiałów graficznych i wideo przy wykorzystaniu narzędzi, takich jak: Canva, GIMP, Photoshop, Illustrator, CapCut, itp.,
umiejętnością wykorzystywania narzędzi AI w celu optymalizacji pracy marketingowej,
doświadczeniem w prowadzeniu webinarów lub wystąpieniach publicznych.
Proces rekrutacyjny w TT-AS prowadzony jest w całości zdalnie via Teams.
Uprzedzamy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Specjalista/ka ds. Marketingu B2B Tech
Specjalista/ka ds. Marketingu B2B Tech
-, Lublin
Transition Technologies-Advanced Solutions