TRB Group to producent z dwiema wiodącymi markami:
-
RECCREO– urządzenia i akcesoria do publicznych placów zabaw, siłowni zewnętrznych i konstrukcji sportowych. Tworzymy zarówno projekty personalizowane, jak i własne, autorskie rozwiązania.
-
2FASTEN – metalowe elementy do prywatnych placów zabaw i drewnianej architektury ogrodowej. Oferujemy produkty standardowe oraz dopasowane do indywidualnych potrzeb klientów.
Nasze produkty sprzedajemy w całej Europie, a obecnie szukamy osoby, która dołączy do zespołu i zajmie się rozwijaniem sprzedaży na rynku DACH i w Skandynawii, pomagając nam umacniać naszą pozycję na tych rynkach.
- Doświadczenie w sprzedaży doradczej B2B na rynkach zagranicznych (DACH i Skandynawia).
- Biegła znajomość języka niemieckiego (C1) oraz angielskiego (B2) – warunek konieczny.
- Umiejętność aktywnego pozyskiwania klientów (prospecting, cold calls, działania na LinkedIn).
- Wysoko rozwinięte umiejętności negocjacyjne oraz zdolność do budowania trwałych relacji biznesowych.
- Dobra znajomość procesu sprzedaży i zarządzania długim cyklem sprzedaży.
- Mile widziana znajomość metodologii sprzedaży Szymona Negacza lub doświadczenie w branży placów zabaw/technicznej/budowlanej/konstrukcyjnej.
- Pozyskiwanie i obsługa klientów na rynkach DACH i Skandynawii w branży placów zabaw, siłowni zewnętrznych i metalowych elementów konstrukcyjnych.
- Prowadzenie aktywnego prospectingu (LinkedIn, cold calling, budowanie bazy klientów).
- Docieranie do decydentów (właścicieli, kierowników, zakupowców) i nawiązywanie trwałych relacji biznesowych.
- Przeprowadzanie klientów przez cały proces sprzedaży: od badania potrzeb, przez ofertowanie i negocjacje, aż po zamówienie.
- Udział w targach branżowych i wyjazdy służbowe w celu budowania relacji z klientami.
- Raportowanie działań sprzedażowych w systemie HubSpot CRM.
- Koordynacja uzgodnień technicznych dla zamawianych produktów oraz tłumaczenie dokumentacji i certyfikatów.
- Organizacja transportu (wysyłki paletowe, samochodowe) oraz przygotowanie dokumentów transportowych.
- Administracja sprzedaży: wystawianie faktur, dokumentów CMR.
- Wynagrodzenie: 10 000 - 20 000 zł brutto (B2B/UoP)
- Pracę zdalną, hybrydową lub stacjonarną dostosowaną do Twoich potrzeb i preferencji
- Narzędzia pracy: laptop, telefon, auto służbowe na czas podróży służbowej
- Elastyczne godziny pracy - zaczynamy pracę między 7:00, a 9:00 rano, a kończymy między godziną 15:00, a 17:00
- Długoterminowe, stabilne zatrudnienie
- Pracę w środowisku Office365, HubSpot CRM, SubiekNexo, Miro