Realizacja współprac partnerskich: od negocjacji najlepszych warunków i pozyskania partnera, tworzenia i implementacji dedykowanej oferty partnerskiej do analizy i optymalizacji wyników sprzedażowych
Tworzenie i implementacja dedykowanych ofert partnerskich (zniżki, vouchery, oferty specjalne i programy lojalnościowe dla baz użytkowników partnerów itd.)
Ciągła analiza i optymalizacja współprac partnerskich w celu realizacji KPI sprzedażowych
Pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych
Tworzenie i definiowanie modelu współpracy dla potencjalnych partnerstw biznesowych (integracje z usługami komplementarnymi, współpraca w modelu barterowym itp.)
Ustalanie z partnerami zasad współpracy, negocjacje, planowanie strategii działań
Współpraca z zespołem operacyjnym i prawnym w zakresie negocjacji i podpisywania umów z partnerami
Ocena opłacalności współpracy z nowymi i istniejącymi partnerami
Tworzenie strategii komunikacji dla partnerów, tworzenie treści oraz planowanie i wdrażanie automatyzacji z pomocą dedykowanych zespołów/specjalistów (grafików, copywriterów itd)
Tworzenie komunikatów do bazy klientów za pomocą CRM Hubspot
Poszukiwanie możliwości rozwoju biznesu poprzez zawieranie partnerstw z firmami zewnętrznymi
Analiza rynku, research partnerów, tworzenie planu na pozyskanie partnerów
Raportowanie z wyników, przygotowywanie rekomendacji
Współpraca z pozostałymi działami organizacji
Nasze wymagania:
Doświadczenie w tworzeniu strategii komunikacji dla partnerów, tworzeniu treści oraz planowaniu i wdrażaniu automatyzacji z pomocą dedykowanych zespołów/specjalistów (grafików, copywriterów itd.)
Doskonałe umiejętności komunikacji ustnej i pisemnej
Silne umiejętności interpersonalne, które pozwalają na budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z partnerami
Mocne umiejętności organizacyjne, potrzebne do planowania i realizacji inicjatyw partnerskich
Zdolności w zarządzaniu projektami, umożliwiające koordynację działań i dotrzymywanie terminów projektów
Znajomość Google Sheets/Excel
Znajomość programów CRM i marketing automation (Hubspot będzie plusem)
Doświadczenie we współpracy z zespołem operacyjnym i prawnym w zakresie negocjacji i podpisywania umów z partnerami
Zdolności strategiczne i analityczne do oceny opłacalności współpracy z nowymi i istniejącymi partnerami, analizy i optymalizacji wyników współprac partnerskich
Współodpowiedzialność za tworzenie i utrzymywanie procesów, szablonów i dokumentacji związanej z Partnerships
Doświadczenie w pozyskiwaniu partnerów oparte o “cold outreach”
Umiejętność pracy wielozadaniowej w dynamicznym środowisku
Mile widziane:
Umiejętności copywriterskie
Doświadczenie w email marketingu
Doświadczenie w koordynowaniu współpracy z zewnętrznymi dostawcami (agencje, copywriterzy, deweloperzy, graficy itp.).
Doświadczenie w pracy z ClickUp/Jira lub innymi narzędziami do planowania i realizacji zadań i projektów
Doświadczenie w ABM
Oferujemy:
Atrakcyjne wynagrodzenie oparte o część stałą oraz premię za wyniki
Ciekawe wyzwania w dynamicznie rozwijającej się spółce
Wysoką sprawczość - możliwość realnego kształtowania strategii spółki i realizacji własnych pomysłów