Zespół marketingowy Tutlo poszukuje doświadczonego specjalisty Performance marketingu z zaawansowaną znajomością SEM (Google Ads) i reklam w sieciach społecznościowych (Meta: Facebook & Instagram, TikTok, LinkedIn, X (ex-Twitter) itd).
Idealnie, jeśli masz co najmniej 3-letnie doświadczenie w ustawianiu i optymalizacji kampanii SEM i co najmniej roczne doświadczenie w kampaniach paid social. Preferujemy doświadczenie w segmencie online education/subskrypcji/SaaS (dodatkowe doświadczenie w ecommerce jest plusem). Doświadczenie z innymi kanałami płatnych reklam (Bing, RTB, programmatic, afiliacja itd.) będzie plusem.
Masz doświadczenie w ustawianiu i optymalizacji reklam do pozyskiwania leadów, w tym kampanii webinarowych i lead magnet (ebooki, raporty itp.). Doświadczenie w kampaniach typu quiz i challenge mile widziane.
Wiesz, jak śledzić i raportować wyniki kampanii reklamowych, potrafisz na poziomie zaawansowanym korzystać z Google Analytics, Excel/Google Sheets, heatmap i innych narzędzi analitycznych.
Jeśli dołączysz do naszego zespołu, będziesz odpowiedzialny/a za:
- Ustawianie, optymalizację i raportowanie z kampanii reklamowych w Google Ads (70%), oraz w innych kanałach (30%) w zależności od Twojego doświadczenia (w tym Meta, TikTok, LinkedIn itd.)
- Realizacja kampanii SEM i paid social skierowanych na pozyskiwanie leadów (webinary, ebooki, lead magnet, testy, quizy, wyzwania etc).
- Śledzenie, atrybucja, analiza i raportowanie wyników kampanii reklamowych za pomocą HubSpot, Google Analytics i innych narzędzi.
- Realizację celów leadowych we współpracy z całym zespołem marketingowym.
- Realizację kampanii reklamowych góry lejka w SEM (np. YouTube) i sieciach społecznościowych z nakierowaniem na zwiększenie świadomości marki, obejrzenia video itp.
- Udział w tworzeniu strategii lejków marketingowych do reklam SEM, paid social, RTB itd.
- Współpracę przy opracowywaniu kreacji reklamowych, contentu, landing page’y, przygotowywanie briefów i udzielanie feedbacku do wyprodukowanych assetów.
- Współpracę z zewnętrznymi dostawcami (copywriterzy, graficy, deweloperzy itp.).
- Współpracę z agencjami reklamowymi.
- Współtworzenie procesów i szablonów dotyczących ustawiania i optymalizacji kampanii reklamowych, efektywności raportowania, procesów testowych i analitycznych.
- Prowadzenie i higiena kont reklamowych i dokumentacji dotyczącej performance marketingu.
Wymagania:
- Minimum 3-letnie doświadczenie w ustawianiu, optymalizacji i raportowaniu z kampanii reklamowych SEM skierowanych na pozyskiwanie leadów
- Minimum roczne doświadczenie w ustawianiu, optymalizacji i raportowaniu z kampanii reklamowych paid social (Facebook/Instagram/TikTok/LinkedIn itp.) skierowanych na pozyskiwanie leadów
- Doświadczenie w kampaniach pozyskiwania leadów (webinary, ebooki, lead magnety itp.).
-
Doskonałe umiejętności w zakresie optymalizacji kampanii SEM: znajomość algorytmów, frameworków; testowanie, skalowanie, benchmarki.
- Wiedza w zakresie testów i optymalizacji kreacji i contentu w paid social.
-
Biegła znajomość języka polskiego (C2), angielski B2+ mile widziany.
-
Zaawansowane umiejętności analityczne z użyciem Google Analytics, Excel/Google Sheets i innych narzędzi analitycznych. Analityka HubSpot będzie dużym plusem.
- Silne umiejętności w pracy z dużą ilością danych, umiejętność analizy, atrybucji, wyciągania wniosków i optymalizacji na podstawie danych.
- Doświadczenie w opracowywaniu koncepcji i briefowaniu kreacji reklamowych we współpracy z copywriterami, content-managerami i grafikami.
- Znajomość lejków marketingowych i umiejętność dostosowania kampanii reklamowych do etapu lejka.
- Mocne umiejętności w organizacji pracy i zarządzaniu zadaniami i czasem.
- Umiejętność płynnej komunikacji i budowania relacji z innymi członkami zespołui, partnerami i podwykonawcami (kontraktorami, agencjami)
- Doświadczenie w pracy z narzędziami do planowania zadań (ClickUp/Jira itp.)
- Nastawienie na wynik
- Good vibes :)
Mile widziane:
- Doświadczenie z Hubspot
- Doświadczenie w segmencie ecommerce
- Doświadczenie w RTB/programmatic
- Doświadczenie w afiliacji
- Doświadczenie w performance marketingu dla B2B
- Hotjar lub inne heatmapy
- Google Optimize lub inne narzędzia do testów A/B
- Wiedza na temat optymalizacji landing page
Oferujemy:
- Ciekawe wyzwania w dynamicznie rozwijającej się spółce
- Wysoką sprawczość - możliwość realnego kształtowania strategii spółki i realizacji własnych pomysłów
- Dodatkowe dni urlopowe
- Kafeteria z benefitami
- Praca w zespole doświadczonych specjalistów
- Możliwość bezpłatnej nauki j. angielskiego i j.hiszpańskiego
- Atrakcyjne wynagrodzenie oparte o część stałą oraz premię za wyniki
- Nowoczesne biuro w centrum Warszawy
- Niezbędne narzędzia i oprogramowanie