Oferty
Performance Marketing Specialist (SEM+Paid social)
Nowa
Marketing

Performance Marketing Specialist (SEM+Paid social)

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
B2B, UZ
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

Analiza Danych

Meta Ads

raportowanie

Google Analytics

Google Ads

Mile widziane

HubSpot

Google Optimize

RTB/programmatic

HotJar

e-commerce

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Zespół marketingowy Tutlo poszukuje doświadczonego specjalisty Performance marketingu z zaawansowaną znajomością SEM (Google Ads) i reklam w sieciach społecznościowych (Meta: Facebook & Instagram, TikTok, LinkedIn, X (ex-Twitter) itd).

Idealnie, jeśli masz co najmniej 3-letnie doświadczenie w ustawianiu i optymalizacji kampanii SEM i co najmniej roczne doświadczenie w kampaniach paid social. Preferujemy doświadczenie w segmencie online education/subskrypcji/SaaS (dodatkowe doświadczenie w ecommerce jest plusem). Doświadczenie z innymi kanałami płatnych reklam (Bing, RTB, programmatic, afiliacja itd.) będzie plusem.

Masz doświadczenie w ustawianiu i optymalizacji reklam do pozyskiwania leadów, w tym kampanii webinarowych i lead magnet (ebooki, raporty itp.). Doświadczenie w kampaniach typu quiz i challenge mile widziane. 

Wiesz, jak śledzić i raportować wyniki kampanii reklamowych, potrafisz na poziomie zaawansowanym korzystać z Google Analytics, Excel/Google Sheets, heatmap i innych narzędzi analitycznych.



Jeśli dołączysz do naszego zespołu, będziesz odpowiedzialny/a za:

  • Ustawianie, optymalizację i raportowanie z kampanii reklamowych w Google Ads (70%), oraz w innych kanałach (30%) w zależności od Twojego doświadczenia (w tym Meta, TikTok, LinkedIn itd.)
  • Realizacja kampanii SEM i paid social skierowanych na pozyskiwanie leadów (webinary, ebooki, lead magnet, testy, quizy, wyzwania etc).
  • Śledzenie, atrybucja, analiza i raportowanie wyników kampanii reklamowych za pomocą HubSpot, Google Analytics i innych narzędzi.
  • Realizację celów leadowych we współpracy z całym zespołem marketingowym.
  • Realizację kampanii reklamowych góry lejka w SEM (np. YouTube) i sieciach społecznościowych z nakierowaniem na zwiększenie świadomości marki, obejrzenia video itp.
  • Udział w tworzeniu strategii lejków marketingowych do reklam SEM, paid social, RTB itd.
  • Współpracę przy opracowywaniu kreacji reklamowych, contentu, landing page’y, przygotowywanie briefów i udzielanie feedbacku do wyprodukowanych assetów.
  • Współpracę z zewnętrznymi dostawcami (copywriterzy, graficy, deweloperzy itp.).
  • Współpracę z agencjami reklamowymi.
  • Współtworzenie procesów i szablonów dotyczących ustawiania i optymalizacji kampanii reklamowych, efektywności raportowania, procesów testowych i analitycznych.
  • Prowadzenie i higiena kont reklamowych i dokumentacji dotyczącej performance marketingu.


Wymagania:

  • Minimum 3-letnie doświadczenie w ustawianiu, optymalizacji i raportowaniu z kampanii reklamowych SEM skierowanych na pozyskiwanie leadów
  • Minimum roczne doświadczenie w ustawianiu, optymalizacji i raportowaniu z kampanii reklamowych paid social (Facebook/Instagram/TikTok/LinkedIn itp.) skierowanych na pozyskiwanie leadów
  • Doświadczenie w kampaniach pozyskiwania leadów (webinary, ebooki, lead magnety itp.).
  • Doskonałe umiejętności w zakresie optymalizacji kampanii SEM: znajomość algorytmów, frameworków; testowanie, skalowanie, benchmarki.
  • Wiedza w zakresie testów i optymalizacji kreacji i contentu w paid social.
  • Biegła znajomość języka polskiego (C2), angielski B2+ mile widziany.
  • Zaawansowane umiejętności analityczne z użyciem Google Analytics, Excel/Google Sheets i innych narzędzi analitycznych. Analityka HubSpot będzie dużym plusem.
  • Silne umiejętności w pracy z dużą ilością danych, umiejętność analizy, atrybucji, wyciągania wniosków i optymalizacji na podstawie danych.
  • Doświadczenie w opracowywaniu koncepcji i briefowaniu kreacji reklamowych we współpracy z copywriterami, content-managerami i grafikami.
  • Znajomość lejków marketingowych i umiejętność dostosowania kampanii reklamowych do etapu lejka.
  • Mocne umiejętności w organizacji pracy i zarządzaniu zadaniami i czasem.
  • Umiejętność płynnej komunikacji i budowania relacji z innymi członkami zespołui, partnerami i podwykonawcami (kontraktorami, agencjami)
  • Doświadczenie w pracy z narzędziami do planowania zadań (ClickUp/Jira itp.)
  • Nastawienie na wynik
  • Good vibes :) 


Mile widziane:

  • Doświadczenie z Hubspot
  • Doświadczenie w segmencie ecommerce
  • Doświadczenie w RTB/programmatic
  • Doświadczenie w afiliacji 
  • Doświadczenie w performance marketingu dla B2B
  • Hotjar lub inne heatmapy
  • Google Optimize lub inne narzędzia do testów A/B
  • Wiedza na temat optymalizacji landing page 


Oferujemy:

  • Ciekawe wyzwania w dynamicznie rozwijającej się spółce
  • Wysoką sprawczość - możliwość realnego kształtowania strategii spółki i realizacji własnych pomysłów
  • Dodatkowe dni urlopowe
  • Kafeteria z benefitami
  • Praca w zespole doświadczonych specjalistów
  • Możliwość bezpłatnej nauki j. angielskiego i j.hiszpańskiego
  • Atrakcyjne wynagrodzenie oparte o część stałą oraz premię za wyniki
  • Nowoczesne biuro w centrum Warszawy
  • Niezbędne narzędzia i oprogramowanie

Sprawdź podobne oferty pracy

Specjalist(k)a ds. Performance Marketingu

Nowa
8 000 - 12 000 pln
CENTRUM MEDYCZNE MEMEDIC sp. z o.o.
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
Facebook Ads
Meta Ads
Google Analytics
Nowa

Koordynator / Koordynatorka ds. Employer Brandingu

Nowa
Antal Sp. z o.o.
Luboń
employer branding
kampanie marketingowe
Nowa

Remote Senior Content Marketer

Nowa
14 400 - 17 600 pln
SoftwareMill
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
social media
język angielski
kreatywność
Nowa

Programmatic Specialist (stały współpracownik/freelance)

Nowa
Cube GROUP
Wrocław
, Praca zdalna
Zdalnie
Google Analytics
Nowa

Paid Social Specialist (TikTok)

Nowa
6 500 - 11 000 pln
Displate
Warszawa
digital marketing
Performance marketing campaigns
Google Analytics
Nowa