Twisto, spółka należąca do Param, jest wiodącym dostawcą usług typu "kup teraz, zapłać później" w Europie Środkowo-Wschodniej. Nasza aplikacja mobilna umożliwia klientom odraczanie płatności, rozkładanie ich na raty, dzielenie się rachunkami ze znajomymi, a także szybkie i łatwe regulowanie płatności. Twisto oferuje wirtualne karty do wygodnych zakupów w dowolnym miejscu i agreguje płatności dla użytkowników, zapewniając im najlepszy możliwy kurs wymiany dla płatności międzynarodowych.
Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko (Młodszego) Specjalisty ds. Obsługi Klienta.
Twoje przyszłe wyzwania:
- kontakt telefoniczny (połączenia przychodzące), odpisywanie na wiadomości czat i e-mail,
- aktywizacja klientów,
- kontakt z innymi działami firmy,
- udzielanie pomocy Klientom w zakresie rozwiązywania zgłaszanych problemów.
Czego oczekujemy:
- możesz pracować w trybie hybrydowym (min. 1 x w tygodniu praca z biura) a przez pierwszy miesiąc stacjonarnie;
- masz doświadczenie w obsłudze klienta;
- znasz język angielski w stopniu komunikatywnym min. poziom B1 (wykorzystywany tylko w komunikacji wewnątrz firmy);
- masz wykształcenie wyższe lub jesteś w trakcie studiów;
- komunikacja telefoniczna i mailowa nie sprawiają Ci problemu;
- jesteś komunikatywny/-a i otwarty/-a.
Co oferuje Twisto?
- umowę o pracę,
- pracę od poniedziałku do piątku, w systemie zmianowym 8:00-16:00, 10:00-18:00 (plus jeden weekend w miesiącu);
- świetnie zlokalizowane biuro w Centrum Warszawy w odrestaurowanej kamienicy (Smolna 40) lub możliwość pracy hybrydowej (praca w biurze co najmniej raz w tygodniu);
- ekwiwalent pieniężny w związku z pracą hybrydową;
- kartę lunchową Edenred;
- prywatną opiekę medyczną i dofinansowaną kartę Multisport;
- elastyczne godziny pracy;
- 5 dni dodatkowego, płatnego urlopu dla ojców po narodzinach dziecka.;
- 30 dni płatnego urlopu wypoczynkowego + 4 dni dodatkowo wolne na sprawy administracyjne (łącznie 34 dni w roku);