Grupę UNIQA w Polsce reprezentują spółki UNIQA TU S.A. oraz UNIQA TU na Życie S.A., oferujące ubezpieczenia majątkowe, komunikacyjne i życiowe, zarówno dla klientów indywidualnych, jak i instytucjonalnych. UNIQA jest blisko klientów, zapewniając im profesjonalne doradztwo i pomoc w wyborze ubezpieczenia.
Doceniamy i promujemy zaangażowanie, niekonwencjonalne pomysły i działanie. Jeśli cenisz miejsce pracy, w którym ważna jest atmosfera współpracy i zaufania, zapraszamy do nas!
Lider/Liderka Zespołu Obsługi Agencyjnej
Opis stanowiska
- Budowanie oraz utrzymanie stabilnego, zmotywowanego zespołu Specjalistów ds. Obsługi Agentów, odpowiedzialnego za wsparcie mailowe i telefoniczne agentów ubezpieczeniowych i OFWCA
- Codzienna organizacja pracy zespołu, planowanie, wyznaczanie celów
- Rekrutacja i onboarding nowych pracowników
- Realizacja celów sprzedaży, KPI obsługowych i wskaźników jakościowych oraz satysfakcji partnerów
- Odpowiedzialność za rozwój i satysfakcję pracowników w podległym zespole
- Czynny udział w cross organizacyjnych projektach i inicjatywach
- Współodpowiedzialność za definiowanie i wdrażanie procesów oraz narzędzi sprzedażowych i obsługowych
Wymagania
- Minimum 2 lata doświadczenia na stanowisku specjalisty/eksperta, lidera, menadżera
- Doświadczenie zawodowe w call center
- Wysoki poziom kompetencji menadżerskich
- Zwinność w działaniu, umiejętność radzenia sobie w dynamicznym, zmieniającym się środowisku pracy
- Wysokie poczucie odpowiedzialności za zadania, otwartość, pozytywne nastawienie do zmian
- Komunikatywność i kreatywność
- Bardzo dobra znajomość MS Office (Word, Excel, Power Point)
Oferujemy
- Kulturę organizacyjną opartą na 5 wartościach: wspólnota, prostota, klient przede wszystkim, odpowiedzialność i wiarygodność,
- Pracę w modelu hybrydowym,
- Kafeteryjny system benefitów – to Ty decydujesz z czego korzystasz.