Młodszy/a specjalista/specjalistka ds. obsługi Klienta (ubezpieczenia majątkowe)
Nowa
Obsługa klienta

Młodszy/a specjalista/specjalistka ds. obsługi Klienta (ubezpieczenia majątkowe)

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa
UNIQA

UNIQA

Od 30 lat w Polsce tworzymy wyjątkowe miejsce pracy UNIQA. Jesteśmy 6. co do wielkości grupą ubezpieczeniową w Polsce. Zatrudniamy ponad 2 000 osób w całym kraju. W 2023 magazyn "Forbes" uznał nas za jednego z najlepszych pracodawców w Polsce.

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

Chęci do codziennej i sumiennej pracy

Mile widziane

obsługa klienta

branża finansowa

branża ubezpieczeniowa

Opis stanowiska

Grupę UNIQA w Polsce reprezentują spółki UNIQA TU S.A. oraz UNIQA TU na Życie S.A., oferujące ubezpieczenia majątkowe, komunikacyjne i życiowe, zarówno dla klientów indywidualnych, jak i instytucjonalnych. UNIQA jest blisko klientów, zapewniając im profesjonalne doradztwo i pomoc w wyborze ubezpieczenia.


Doceniamy i promujemy zaangażowanie, niekonwencjonalne pomysły i działanie. Jeśli cenisz miejsce pracy, w którym ważna jest atmosfera współpracy i zaufania, zapraszamy do nas!


Młodszy/a specjalista/specjalistka ds. obsługi Klienta (ubezpieczenia majątkowe)


Opis stanowiska

  • Telefoniczna i mailowa obsługa Klientów jednego z największych Towarzystw Ubezpieczeniowych w Polsce,
  • Dokładna i rzetelna rejestracja takich zmian jak zgłoszenie sprzedaży, zmiana numeru rejestracyjnego pojazdu, wypowiedzenie polisy. Wiemy jak to robić i Ci pokażemy,
  • Zakres obowiązków wynikający z realizacji obowiązujących wytycznych i procedur. Wierzymy, że zasady są po to żeby ich przestrzegać,
  • Zgłębianie tajników wiedzy ubezpieczeniowej i praca na systemach do obsługi polis komunikacyjnych i mieszkaniowych,
  • Dbanie o wysoką jakość obsługi Klienta – kierujemy się zasadą: zawsze dawaj ludziom więcej niż się spodziewają.


Wymagania

  • Chęci do codziennej i sumiennej pracy – w pozostałych sprawach my Ci pomożemy,
  • Nie wymagamy wcześniejszego doświadczenia ubezpieczeniowego – wszystkiego można się nauczyć, mamy w tym wprawę,
  • Jeżeli dasz nam swoje zaangażowanie i pracowitość - to my odpłacimy się tym samym.

Mile widziane:

  • Wcześniejsze doświadczenie zawodowe w telefonicznej obsłudze klienta w branży finansowej/ ubezpieczeniowej - dzięki temu Twoje wdrożenie przebiegnie szybciej.


Oferujemy

  • Kulturę organizacyjną opartą na 5 wartościach: wspólnota, prostota, klient przede wszystkim, odpowiedzialność i wiarygodność,
  • Pracę hybrydową (obecność w biurze 4 razy w miesiącu), szkolenie wstępne (1 miesiąc) odbędzie się stacjonarnie,
  • Pracę od poniedziałku do piątku w stałych godzinach od 9 do 17. Jedna sobota pracująca w miesiącu w godzinach 9-17, za którą odbierzesz dzień wolny w tygodniu,
  • Kafeteryjny system benefitów – to Ty decydujesz z czego korzystasz.


Rekomendowane oferty

Doradca Klienta Detalicznego (ze sprzedażą produktów hipotecznych)

Nowa
Bank BPS S.A.
Kraków
obsługa klienta
Nowa

Specjalista ds. Pozyskiwania Kontaktów

Nowa
Nationale-Nederlanden
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
ubezpieczenia
sprzedaż
Nowa