Największe Call Center w Polsce poszukuje Kandydatów na stanowisko Pracownika Biura Obsługi Klienta w ramach prestiżowego projektu realizowanego dla międzynarodowej sieci sklepów specjalistycznych z artykułami dla dzieci w siedzibie w Łodzi.
Konsultant ds. Obsługi infolinii sklepu z art. dla dzieci.
Miejsce pracy: Łódź
W ramach współpracy będziesz odpowiedzialny za:
- obsługę sklepu internetowego,
- obsługę połączeń przychodzących,
- procesowanie zgłoszeń mailowych,
- obsługę aplikacji wewnętrznych i zewnętrznych.
Wymagania:
- mile widziany status ucznia/studenta,
- dyspozycyjność na pakiet wdrożeniowy przygotowujący do pracy (;trwa 8 dni w godzinach 10-16);,
- dyspozycyjności min. 25h w tygodniu (;jesteśmy otwarci 7 dni w tygodniu w godzinach 8-21);.
Twoje zaangażowanie wynagradzamy:
- gwarantowanym wynagrodzeniem godzinowym,
- atrakcyjną premią uzależnioną od efektów Twojej pracy,
- pakietem szkoleń produktowych oraz z zakresu Obsługi Klienta,
- świetną atmosferą pracy w młodym zespole!
Zapraszamy!