Oferty
Obsługa infolinii lotniczej z j.angielskim i polskim
Support

Obsługa infolinii lotniczej z j.angielskim i polskim

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UZ
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

obsługa klienta

język angielski

język polski

Opis stanowiska

Rekrutację prowadzi Agencja Zatrudnienia Unique People o numerze 15946, spółka wchodząca w skład grupy CCIG Group. CCIG GROUP to największa firma w branży Call i Contact Center w Polsce.


Studencie, Studentko!

Obecnie dla naszego Klienta, jednej z najszybciej rozwijających się linii lotniczych poszukujemy osób posługujących się językiem polskim i angielskim.


Termin rozpoczęcia pracy - poniedziałek 09.09.2024!


Obsługa infolinii lotniczej z j.angielskim i polskim - praca od zaraz!

Miejsce pracy: Warszawa


Twoje zadania:

  • Codzienne wsparcie pasażerów poprzez Infolinię w j.polskim i j.angielskim;
  • Prowadzenie korespondencji w j.polskim i angielskim;
  • Przekazywanie informacji pasażerom dotyczących rozkładu lotów, bagażu, rezerwacji i innych;
  • Obsługa połączeń wychodzących związanych ze zmianami rozkładów lotów lub innych spraw dotyczących linii lotniczej;
  • Wsparcie pasażerów o specjalnych potrzebach;
  • Obsługa procesu reklamacji klientów linii lotniczej;
  • Wsparcie pasażerów na każdym etapie podróży.


Wymagania:

  • Znajomość języka polskiego na poziomie min. C1 i języka angielskiego na poziomie min. B2 lub wyższym;
  • Status studenta/ucznia/słuchacza szkoły policealnej;
  • Umiejętność pracy pod presją czasu i szukania samodzielnie rozwiązań;
  • Dyspozycyjność minimum 120h miesięcznie w godzinach pracy projektu (infolinia anglojęzyczna pracuje w systemie trzyzmianowym 24h/7);
  • Dyspozycyjność podczas okresu wdrożenia do projektu (8 dni roboczych, od 9.09 do 18.09.2024);
  • Umiejętność współpracy w grupie - stawiamy na wzajemną pomoc i wsparcie;
  • Komunikatywność i wysoka kultura osobista;
  • Dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań.


Oferujemy w zamian:

  • Gwarantowaną stawkę za każdą godzinę + system prowizyjny;
  • Dwie wypłaty w miesiącu;
  • Dodatkowe benefity: Karta Multisport, Ubezpieczenie medyczne, Ubezpieczenie grupowe;
  • Pakiet wdrożeń, który pozwoli Ci przygotować się do realizacji zadań;
  • Rozwojową pracę w międzynarodowym zespole;
  • Wsparcie trenerów oraz doświadczonego zespołu;
  • Możliwość awansu i rozwoju w strukturach CCIG Group;
  • owocowe czwartki;
  • Dostęp do biblioteczki, sali relaksu oraz karty rabatowej.


Nie czekaj! Aplikuj już dziś i zacznij swoją przygodę z największym Call Center w Polsce już w poniedziałek 9 września 2024!


Sprawdź podobne oferty pracy

Customer Success Agent

Nowa
Autobidmaster
Warszawa
English
communication
customer service
Nowa

Specjalista ds. Zarządzania Projektami i Wsparcia Sprzedaży

Nowa
Actus-Info Sp. z o.o.
Łódź
, Praca zdalna
Zdalnie
branża telekomunikacyjna
Identyfikowanie potrzeb klientów
analiza
Nowa

Creative

Nowa
Bespoke
Warszawa
copywriting
eventy
social media
Nowa

Specjalista/Specjalistka ds. Wsparcia Technicznego

Nowa
6 000 - 8 000 pln
Carbon Zorro Sp. z o. o.
Warszawa
Google Workspace
język angielski
Nowa

Customer Success Expert

Nowa
15 000 - 18 000 pln
AVSystem
Kraków
Polish
English
Nowa