• Oferty
  • Wszystkie ofertyWarszawaSupportObsługa infolinii lotniczej z j.angielskim i polskim
    Obsługa infolinii lotniczej z j.angielskim i polskim
    Support
    Unique People Sp. z o.o.

    Obsługa infolinii lotniczej z j.angielskim i polskim

    Warszawa
    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Staż/Junior
    Forma zatrudnienia
    UZ
    Tryb pracy
    Praca z biura

    Wymagane umiejętności

    obsługa klienta

    język angielski

    język polski

    Opis stanowiska

    Rekrutację prowadzi Agencja Zatrudnienia Unique People o numerze 15946, spółka wchodząca w skład grupy CCIG Group. CCIG GROUP to największa firma w branży Call i Contact Center w Polsce.


    Studencie, Studentko!

    Obecnie dla naszego Klienta, jednej z najszybciej rozwijających się linii lotniczych poszukujemy osób posługujących się językiem polskim i angielskim.


    Termin rozpoczęcia pracy - poniedziałek 09.09.2024!


    Obsługa infolinii lotniczej z j.angielskim i polskim - praca od zaraz!

    Miejsce pracy: Warszawa


    Twoje zadania:

    • Codzienne wsparcie pasażerów poprzez Infolinię w j.polskim i j.angielskim;
    • Prowadzenie korespondencji w j.polskim i angielskim;
    • Przekazywanie informacji pasażerom dotyczących rozkładu lotów, bagażu, rezerwacji i innych;
    • Obsługa połączeń wychodzących związanych ze zmianami rozkładów lotów lub innych spraw dotyczących linii lotniczej;
    • Wsparcie pasażerów o specjalnych potrzebach;
    • Obsługa procesu reklamacji klientów linii lotniczej;
    • Wsparcie pasażerów na każdym etapie podróży.


    Wymagania:

    • Znajomość języka polskiego na poziomie min. C1 i języka angielskiego na poziomie min. B2 lub wyższym;
    • Status studenta/ucznia/słuchacza szkoły policealnej;
    • Umiejętność pracy pod presją czasu i szukania samodzielnie rozwiązań;
    • Dyspozycyjność minimum 120h miesięcznie w godzinach pracy projektu (infolinia anglojęzyczna pracuje w systemie trzyzmianowym 24h/7);
    • Dyspozycyjność podczas okresu wdrożenia do projektu (8 dni roboczych, od 9.09 do 18.09.2024);
    • Umiejętność współpracy w grupie - stawiamy na wzajemną pomoc i wsparcie;
    • Komunikatywność i wysoka kultura osobista;
    • Dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań.


    Oferujemy w zamian:

    • Gwarantowaną stawkę za każdą godzinę + system prowizyjny;
    • Dwie wypłaty w miesiącu;
    • Dodatkowe benefity: Karta Multisport, Ubezpieczenie medyczne, Ubezpieczenie grupowe;
    • Pakiet wdrożeń, który pozwoli Ci przygotować się do realizacji zadań;
    • Rozwojową pracę w międzynarodowym zespole;
    • Wsparcie trenerów oraz doświadczonego zespołu;
    • Możliwość awansu i rozwoju w strukturach CCIG Group;
    • owocowe czwartki;
    • Dostęp do biblioteczki, sali relaksu oraz karty rabatowej.


    Nie czekaj! Aplikuj już dziś i zacznij swoją przygodę z największym Call Center w Polsce już w poniedziałek 9 września 2024!


    Wszystkie ofertyWarszawaSupportObsługa infolinii lotniczej z j.angielskim i polskim

    Sprawdź podobne oferty pracy

    IT Administrator

    Nowa
    2 535 - 3 803 usd
    Callstack
    Wrocław
    IT support
    Server Management
    hardware
    Nowa

    Junior Customer Care Specialist (German Speaking Required)

    Nowa
    1 775 - 2 535 usd
    GoFundMe
    Warszawa
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    język angielski
    język niemiecki
    Nowa

    Junior Customer Service Specialist with German

    Nowa
    Limango
    Wrocław
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    German
    Nowa

    Wdrożeniowiec Systemów Informatycznych

    Nowa
    Asseco Data Systems
    Sochaczew
    Jira
    Microsoft Office
    Atlassian Confluence
    Nowa

    Doradca klienta ds. likwidacji szkód

    Nowa
    Bołtowicz Spółka Jawna
    Warszawa
    znajomość budowy pojazdów
    dobra organizacja pracy
    znajomość Audatex
    Nowa