• Oferty
  • Wszystkie ofertyWarszawaSupportSpecjalista ds. Obsługi Klienta
    Specjalista ds. Obsługi Klienta
    Support
    Unique People Sp. z o.o.

    Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Specjalista/Mid
    Forma zatrudnienia
    UZ
    Tryb pracy
    Praca z biura

    Wymagane umiejętności

    obsługa klienta

    język bułgarski

    język polski

    język angielski

    Opis stanowiska

    Rekrutację prowadzi Agencja Zatrudnienia Unique People o numerze 15946, spółka wchodząca w skład grupy CCIG Group, największej firmy w branży Call i Contact Center w Polsce.


    Aktualnie poszukujemy osób posługujących się j.bułgarskim do Obsługi Klienta za pomocą Czatu przy projekcie szybko rozwijającego się sklepu internetowego.


    Zrób krok w kierunku swojej kariery i dołącz do nas już dziś!


    Specjalista ds. Obsługi Klienta z j.bułgarskim - livechat

    Miejsce pracy: Warszawa


    Twoje zadania:

    • Pisemna komunikacja z Klientem poprzez czat w j.bułgarskim (bez połączeń telefonicznych!),
    • Wsparcie Klienta na każdym etapie zakupu,
    • Przyjmowanie i procesowanie zwrotów oraz reklamacji,
    • Dbanie o jak najwyższą jakość obsługi.


    Wymagania:

    • Znajomość języka bułgarskiego na poziomie min. B2 lub wyższym,
    • Znajomość języka polskiego lub angielskiego na poziomie min. B2 lub wyższym (niezbędne do wzięcia udziału w szkoleniu),
    • Umiejętność szybkiego pisania,
    • Gotowość do pracy w godzinach pracy projektu: 4.00 - 13.00 od poniedziałku do niedzieli, oczekujemy dyspozycyjności w wymiarze min. 120h miesięcznie,
    • Precyzyjne i przejrzyste formułowanie wypowiedzi w formie pisemnej,
    • Wysoka kultura osobista.


    Mile widziane doświadczenie w pracy z Klientem.


    Oferujemy w zamian:

    • Gwarantowaną stawkę za każdą godzinę + dodatkowy bonus,
    • Pakiet wdrożeniowy, który pozwoli Ci w pełni samodzielnie realizować zlecone zadania,
    • Rozwojową pracę w międzynarodowym zespole,
    • Wsparcie trenerów oraz doświadczonego zespołu,
    • Możliwość awansu i rozwoju w strukturach CCIG Group,
    • Dodatkowe benefity, tj.: Karta Multisport, Pakiet Medyczny, Ubezpieczenie na Życie,
    • Przyjazne i pełne szacunku miejsce pracy,
    • Świeże owoce raz w tygodniu,
    • Dostęp do biblioteczki, sali relaksu oraz karty rabatowej.


    Nie czekaj! Aplikuj i już teraz rozpocznij swoją przygodę z największym Call Center w Polsce!

    Wszystkie ofertyWarszawaSupportSpecjalista ds. Obsługi Klienta

    Sprawdź podobne oferty pracy

    Administrator Sieci i Systemów Bezpieczeństwa

    Nowa
    2 535 - 3 803 usd
    Clockwise
    Warszawa
    TCP/IP
    język angielski
    branża IT
    Nowa

    Doradca klienta ds. likwidacji szkód

    Nowa
    Bołtowicz Spółka Jawna
    Warszawa
    dobra organizacja pracy
    znajomość budowy pojazdów
    znajomość Audatex
    Nowa

    Workday Talent & Performance Consultant

    Nowa
    Cognizant
    Warszawa
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    presentation skills
    Customer focus
    język angielski
    Nowa

    Koordynator Customer Care ds. rynków niemieckojęzycznych

    Nowa
    Sportano.com
    Warszawa
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    język polski
    język niemiecki
    Nowa

    Starszy Inżynier IT w Departamencie Zarządzania Informatyką

    Nowa
    ARiMR
    Warszawa
    Informatyka
    wykształcenie wyższe
    Nowa