Ekspert z funkcją koordynatora w zespole ds. obsługi korespondencji elektronicznej w banku
Nowa
Praca biurowa

Ekspert z funkcją koordynatora w zespole ds. obsługi korespondencji elektronicznej w banku

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

administracja

bankowość

Microsoft Office

Microsoft Office Excel

Opis stanowiska

Zakres obowiązków:     

  • Udzielanie bieżącego wsparcia członkom zespołu w zakresie interpretacji procedur,
  •  Monitorowanie jakości odpowiedzi i proponowanie usprawnień,
  •  Współtworzenie i aktualizacja materiałów szkoleniowych, wzorców korespondencji i FAQ,
  • Współpraca z kierownikiem wydziału przy organizacji pracy i delegowaniu zadań,
  • Pomoc w onboardingu nowych pracowników oraz prowadzenie wdrożeń,
  • Wsparcie w analizie wskaźników efektywności oraz wskazywanie obszarów wymagających optymalizacji,
  • Przygotowywanie zestawień,
  •  Współpraca przy wdrażaniu nowych narzędzi, systemów lub procesów,
  • Reprezentowanie zespołu na spotkaniach międzydziałowych,
  • Profesjonalna i terminowa obsługa zapytań Klientów przesyłanych drogą mailową i na czacie zgodnymi z wewnętrznymi procedurami i standardami banku.


Oczekiwania:

  • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: ekonomia, bankowość, finanse, zarządzanie lub pokrewne).
  • Minimum 3-letnie doświadczenie w bankowości, obsłudze klienta, mile widziane doświadczenie w zarządzaniu zespołem.
  • Znajomość przepisów prawa bankowego oraz regulacji dotyczących ochrony danych osobowych (RODO).
  • Doświadczenie w obsłudze korespondencji elektronicznej ( mejl/ czat) w tym weryfikacji dokumentów i prowadzeniu korespondencji z klientami.
  • Umiejętność zarządzania zespołem, delegowania zadań oraz koordynowania pracy.
  • Wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne i interpersonalne, odporność na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu
  • Biegła obsługa pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook).
  • Znajomość systemów bankowych oraz narzędzi do obsługi korespondencji elektronicznej (np. CRM, systemy ticketowe).

 

Mile widziane :

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
  • Doświadczenie w automatyzacji procesów obsługi klienta.
  • Certyfikaty z zakresu zarządzania zespołem lub obsługi klienta (np. Lean, Six Sigma, Customer Service) – mile widziane.
  • znajomość narzędzi analitycznych i systemów do raportowania.

 

Co oferujemy?

  • Możliwość rozwoju w #Świecie bardziej Velo, gdzie na co dzień kierujemy się #otwartością, #zaufaniem i #rzetelnością, a #przedsiębiorczość mamy w swoim DNA.
  • Pracę, w której stosujemy podejście eXtreme agile, szukając optymalnych rozwiązań, często nieoczywistych, nieszablonowych i dlatego osiągamy ponadprzeciętne rezultaty.
  • Zielony klimat, za który jesteśmy odpowiedzialni, również społecznie. Dbamy o środowisko, a za każde otwarte konto z mObywatel sadzimy drzewo!
  • VeloActive, wspieramy również Twoje zdrowie. Do pracy możesz dojechać rowerem – mamy strefę dla rowerzystów.
  • Nowoczesne biuro w atrakcyjnej lokalizacji. Mieścimy się tuż przy stacji metra połączonej bezpośrednio z HUB przy Rondzie I. Daszyńskiego.
  • Bezpieczeństwo finansowe - stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, wzbogacone systemem premiowym.
  • Platformę, która wesprze Twój dobrostan, zdrowie psychiczne i fizyczne, dzięki bezpłatnym konsultacjom z: doradcą finansowy, prawnym, psychologiem, psychoterapeutą, coachem czy mentorem biznesu.
  • Pracę zdalną po okresie wdrożenia.
  • Program opieki zdrowotnej dla pracowników i ich rodzin, ubezpieczenie na życie, kartę sportową.
  • Możliwość nauki języka angielskiego czy niemieckiego na platformie internetowej.
  • Atrakcyjną ofertę pracowniczą na produkty bankowe #Velo.


Rekomendowane oferty

Pracownik administracyjny

Nowa
4 ECO Sp. z o.o.
Poznań
rozmowy telefoniczne z klientem
wypełnianie i weryfikacja umów
administracja
Nowa