Udzielanie bieżącego wsparcia członkom zespołu w zakresie interpretacji procedur,
Monitorowanie jakości odpowiedzi i proponowanie usprawnień,
Współtworzenie i aktualizacja materiałów szkoleniowych, wzorców korespondencji i FAQ,
Współpraca z kierownikiem wydziału przy organizacji pracy i delegowaniu zadań,
Pomoc w onboardingu nowych pracowników oraz prowadzenie wdrożeń,
Wsparcie w analizie wskaźników efektywności oraz wskazywanie obszarów wymagających optymalizacji,
Przygotowywanie zestawień,
Współpraca przy wdrażaniu nowych narzędzi, systemów lub procesów,
Reprezentowanie zespołu na spotkaniach międzydziałowych,
Profesjonalna i terminowa obsługa zapytań Klientów przesyłanych drogą mailową i na czacie zgodnymi z wewnętrznymi procedurami i standardami banku.
Oczekiwania:
Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: ekonomia, bankowość, finanse, zarządzanie lub pokrewne).
Minimum 3-letnie doświadczenie w bankowości, obsłudze klienta, mile widziane doświadczenie w zarządzaniu zespołem.
Znajomość przepisów prawa bankowego oraz regulacji dotyczących ochrony danych osobowych (RODO).
Doświadczenie w obsłudze korespondencji elektronicznej ( mejl/ czat) w tym weryfikacji dokumentów i prowadzeniu korespondencji z klientami.
Umiejętność zarządzania zespołem, delegowania zadań oraz koordynowania pracy.
Wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne i interpersonalne, odporność na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu
Biegła obsługa pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook).
Znajomość systemów bankowych oraz narzędzi do obsługi korespondencji elektronicznej (np. CRM, systemy ticketowe).
Mile widziane :
Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
Doświadczenie w automatyzacji procesów obsługi klienta.
Certyfikaty z zakresu zarządzania zespołem lub obsługi klienta (np. Lean, Six Sigma, Customer Service) – mile widziane.
znajomość narzędzi analitycznych i systemów do raportowania.
Co oferujemy?
Możliwość rozwoju w #Świecie bardziej Velo, gdzie na co dzień kierujemy się #otwartością, #zaufaniem i #rzetelnością, a #przedsiębiorczość mamy w swoim DNA.
Pracę, w której stosujemy podejście eXtreme agile, szukając optymalnych rozwiązań, często nieoczywistych, nieszablonowych i dlatego osiągamy ponadprzeciętne rezultaty.
Zielony klimat, za który jesteśmy odpowiedzialni, również społecznie. Dbamy o środowisko, a za każde otwarte konto z mObywatel sadzimy drzewo!
VeloActive, wspieramy również Twoje zdrowie. Do pracy możesz dojechać rowerem – mamy strefę dla rowerzystów.
Nowoczesne biuro w atrakcyjnej lokalizacji. Mieścimy się tuż przy stacji metra połączonej bezpośrednio z HUB przy Rondzie I. Daszyńskiego.
Bezpieczeństwo finansowe - stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, wzbogacone systemem premiowym.
Platformę, która wesprze Twój dobrostan, zdrowie psychiczne i fizyczne, dzięki bezpłatnym konsultacjom z: doradcą finansowy, prawnym, psychologiem, psychoterapeutą, coachem czy mentorem biznesu.
Pracę zdalną po okresie wdrożenia.
Program opieki zdrowotnej dla pracowników i ich rodzin, ubezpieczenie na życie, kartę sportową.
Możliwość nauki języka angielskiego czy niemieckiego na platformie internetowej.
Atrakcyjną ofertę pracowniczą na produkty bankowe #Velo.