Wierzbięcice 1B, Poznań
Vercom S.A.
Vercom tworzy globalne platformy komunikacyjne w chmurze (CPaaS), które umożliwiają firmom budowanie i rozwijanie trwałych relacji z odbiorcami za pośrednictwem wielu kanałów komunikacji. Nasze rozwiązania pomagają naszym klientom i partnerom przezwyciężyć złożoność komunikacji, automatyzować oraz zwiększać jej skalę, zachowując przy tym wysoką dostarczalność i efektywność, a wszystko to w szybki, bezpieczny i niezawodny sposób. Obsługujemy 61 tysięcy klientów, zarówno Enterprise, jak i SME, którym oferujemy takie rozwiązania jak MessageFlow czy MailerLite.
W związku z rozwojem naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko Growth Consultant. Jeśli jesteś komunikatywną, samodzielną osobą z doświadczeniem w obsłudze klienta i szukasz nowych wyzwań - zapraszamy do aplikowania!
Twoje zadania:
Obsługa zapytań klientów - poprzez e-mail oraz telefon,
Wsparcie organizacyjne dla działu sprzedaży - prowadzenie rejestru klientów, uzupełnianie CRM,
Organizacja krótkich spotkań online,
Przygotowywanie prostych audytów, podsumowań w e-mailach oraz zestawień,
Współpraca z zespołem sprzedażowym w zakresie działań administracyjnych i organizacyjnych,
Tworzenie profesjonalnej komunikacji z klientem - nie tylko poprzez e-mail, ale także SMS czy inne kanały,
Dbanie o wysoki standard obsługi klienta i terminowość realizowanych zadań.
Oczekiwania:
Minimum roczne doświadczenie w Obsłudze Klienta, np. w dziale Supportu,
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego - min. B2,
Umiejętność pisania profesjonalnych maili biznesowych,
Komunikatywność i umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji,
Proaktywne podejście do klienta i kreatywność w działaniu,
Dobra organizacja pracy i umiejętność pracy pod presją czasu.
Szukamy osoby, która:
Potrafi myśleć nieszablonowo i dostosowywać kanały komunikacji do Klienta,
Jest dokładna i sumienna w prowadzeniu dokumentacji,
Potrafi skutecznie współpracować z zespołem sprzedażowym.
Oferujemy:
Rozwój w dynamicznie rozwijającej się firmie o stabilnej pozycji na rynku,
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B - wybór należy do Ciebie,
Pełne wyposażenie stanowiska pracy, w tym nowoczesny sprzęt,
Pracę w modelu hybrydowym - (3 dni z biura w Poznaniu, 2 dni zdalnie),
Lekcje języka angielskiego i niemieckiego w godzinach pracy,
Udział w branżowych szkoleniach i wydarzeniach - w pełni finansowany,
Atrakcyjny pakiet benefitów, w tym dofinansowanie karty MultiSport, pakiet medyczny oraz ubezpieczenie grupowe.
Jak wygląda nasz proces rekrutacji?
Analiza Twojego CV.
30 min. rozmowa online z naszym zespołem HR - chcemy lepiej Cię poznać i opowiedzieć Ci więcej o nas.
45 min. rozmowa online z przyszłym przełożonym - porozmawiamy o Twoim doświadczeniu, kompetencjach i oczekiwaniach.
Rozmowa finalna f2f w naszym biurze w Poznaniu - ostatni etap, po którym podejmujemy decyzję i dajemy Ci znać jak najszybciej.
Zachęcamy do aplikacji! 🚀