Product Development Manager
Zarządzanie

Product Development Manager

Poznań
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Cześć! Jesteśmy Vercom, spółka technologiczna, która tworzy innowacyjne rozwiązania w modelu SaaS. Umożliwiamy integrację i automatyzację wielu kanałów komunikacji elektronicznej, sukcesywnie rozszerzając działalność o kolejne rynki. Z naszych usług korzystały takie firmy jak IKEA, Rossmann, OLX, eobuwie.pl, InPost czy mBank, a łączna liczba naszych klientów przekracza już 8,5 tys. podmiotów.

Nie uznajemy półśrodków, a nasza praca została wielokrotnie doceniona w rankingu najdynamiczniej rozwijających się spółek technologicznych w Europie Deloitte Fast 50 oraz FT 1000: Europe’s Fastest Growing Companies 2020.

Kilka słów o roli: 

W planach mamy rozwój biznesowy i ekspansję zagraniczną, więc szukamy Product Development Managera. W tej roli będziesz odpowiedzialny za produkt niczym CEO. A w pierwszej kolejności głównym wyzwaniem będzie wystartowanie z budowaniem marki produktu za granicą.

Bardziej niż wieloletnie doświadczenie ważne jest dla nas zaangażowanie i chęć udziału w rozwoju firmy. Zakładamy, że objęcie tej roli to dla Ciebie wyzwaniem, które pozwoli Ci wiele się nauczyć. Wesprzemy Cię w podjęciu tego wyzwania. Jeśli czujesz, że to dobry moment na zdobywanie kompetencji napisz do nas, chętnie się spotkamy i opowiemy więcej.

Szukamy osoby, która:

  • Ma doświadczenie w budowaniu marki produktu  
  • Łączy doświadczenia zawodowe i zainteresowania ze świata sprzedaży i marketingu 
  • Nie boi się wziąć pełnej odpowiedzialności za rozwój produktu, obecne produkt stabilnie się rozwija, równocześnie czujemy, że stać nas na więcej
  • Jest nastawiona na wynik i nie czeka na gotowe rozwiązania, częściej sama wychodzi z inicjatywą
  • Ma doświadczenie w sprzedaży B2B i potrafi budować relacje z Klientami
  • Występując publicznie czuje się jak ryba w wodzie i szybko nawiązuje kontakty podczas spotkań networkingowych 
  • Mówi dobrze po angielsku (min. B2)

Doświadczenie w budowaniu brandu produktu na rynek zagraniczny będzie dodatkowym plusem. 

Do Twoich obowiązków będzie należało:

  • Planowanie i wdrażania strategii rozwoju produktu na rynek zagraniczny przy współpracy z działem marketingu
  • Opiekowanie się produktem pod kątem sprzedaży i promocji
  • Transformacja produktu w brand zagraniczny
  • Dobór najskuteczniejszej strategii rozwoju w oparciu o dane dotyczące produktu
  • Budowanie relacji i utrzymywanie kontaktu z kluczowymi klientami

Oferujemy: 

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub B2B
  • Firmowy sprzęt laptop/telefon
  • Częściową pracę zdalną, 2-3 dni w tygodniu
  • Bezpłatne lekcje języka angielskiego i niemieckiego w godzinach pracy
  • Pełnie finansowanie udziału w szkoleniach i wydarzeniach branżowych 
  • Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej, karty multisport i ubezpieczenie grupowe
  • Komfortowe warunki pracy w nowoczesnym biurowcu Bałtyk w samym centrum Poznania
  • Pracę w kameralnym zespole, gdzie będziesz miał/a bezpośredni kontakt z Zarządem 
  • Bardzo duże wsparcie mentorskie od osoby, który pełnił rolę tą w projekcie
  • Współpracę z zespołem, gdzie są doświadczeni i samodzielni liderzy techniczni
  • Realny wpływ na startegię rozwoju produktu i jego marki 
  • Przyjazną atmosferę pracy, gdzie nie mamy dress codu, do Zarządu można przyjść w każdej chwili, a celebracje sukcesów odbywają się w luźnej atmosferze przy pizzy w piątek