Cześć! Jesteśmy Vercom, spółka technologiczna, która tworzy innowacyjne rozwiązania w modelu SaaS. Umożliwiamy integrację i automatyzację wielu kanałów komunikacji elektronicznej, sukcesywnie rozszerzając działalność o kolejne rynki. Z naszych usług korzystały takie firmy jak IKEA, Rossmann, OLX, eobuwie.pl, InPost czy mBank, a łączna liczba naszych klientów przekracza już 8,5 tys. podmiotów.
Nie uznajemy półśrodków, a nasza praca została wielokrotnie doceniona w rankingu najdynamiczniej rozwijających się spółek technologicznych w Europie Deloitte Fast 50 oraz FT 1000: Europe’s Fastest Growing Companies 2020.
Kilka słów o roli:
W planach mamy rozwój biznesowy i ekspansję zagraniczną, więc szukamy Product Development Managera. W tej roli będziesz odpowiedzialny za produkt niczym CEO. A w pierwszej kolejności głównym wyzwaniem będzie wystartowanie z budowaniem marki produktu za granicą.
Bardziej niż wieloletnie doświadczenie ważne jest dla nas zaangażowanie i chęć udziału w rozwoju firmy. Zakładamy, że objęcie tej roli to dla Ciebie wyzwaniem, które pozwoli Ci wiele się nauczyć. Wesprzemy Cię w podjęciu tego wyzwania. Jeśli czujesz, że to dobry moment na zdobywanie kompetencji napisz do nas, chętnie się spotkamy i opowiemy więcej.
Szukamy osoby, która:
- Ma doświadczenie w budowaniu marki produktu
- Łączy doświadczenia zawodowe i zainteresowania ze świata sprzedaży i marketingu
- Nie boi się wziąć pełnej odpowiedzialności za rozwój produktu, obecne produkt stabilnie się rozwija, równocześnie czujemy, że stać nas na więcej
- Jest nastawiona na wynik i nie czeka na gotowe rozwiązania, częściej sama wychodzi z inicjatywą
- Ma doświadczenie w sprzedaży B2B i potrafi budować relacje z Klientami
- Występując publicznie czuje się jak ryba w wodzie i szybko nawiązuje kontakty podczas spotkań networkingowych
- Mówi dobrze po angielsku (min. B2)
Doświadczenie w budowaniu brandu produktu na rynek zagraniczny będzie dodatkowym plusem.
Do Twoich obowiązków będzie należało:
- Planowanie i wdrażania strategii rozwoju produktu na rynek zagraniczny przy współpracy z działem marketingu
- Opiekowanie się produktem pod kątem sprzedaży i promocji
- Transformacja produktu w brand zagraniczny
- Dobór najskuteczniejszej strategii rozwoju w oparciu o dane dotyczące produktu
- Budowanie relacji i utrzymywanie kontaktu z kluczowymi klientami
Oferujemy:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub B2B
- Firmowy sprzęt laptop/telefon
- Częściową pracę zdalną, 2-3 dni w tygodniu
- Bezpłatne lekcje języka angielskiego i niemieckiego w godzinach pracy
- Pełnie finansowanie udziału w szkoleniach i wydarzeniach branżowych
- Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej, karty multisport i ubezpieczenie grupowe
- Komfortowe warunki pracy w nowoczesnym biurowcu Bałtyk w samym centrum Poznania
- Pracę w kameralnym zespole, gdzie będziesz miał/a bezpośredni kontakt z Zarządem
- Bardzo duże wsparcie mentorskie od osoby, który pełnił rolę tą w projekcie
- Współpracę z zespołem, gdzie są doświadczeni i samodzielni liderzy techniczni
- Realny wpływ na startegię rozwoju produktu i jego marki
- Przyjazną atmosferę pracy, gdzie nie mamy dress codu, do Zarządu można przyjść w każdej chwili, a celebracje sukcesów odbywają się w luźnej atmosferze przy pizzy w piątek