Customer Success Specialist
Nowa
Obsługa klienta

Customer Success Specialist

7 000 - 8 000 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UZ
7 000 - 8 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
7 000 - 8 000 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UZ
7 000 - 8 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UZ, B2B
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

angielski B2

polski C2

Microsoft Office Excel

Microsoft Office

Meta Ads

Google Analytics

obsługa klienta

Google Ads

język angielski

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Dlaczego potrzebujemy właśnie Ciebie?

Szukamy osoby, która będzie zajmowała się obsługą klientów w zakresie płatnych kampanii np. Google Ads czy Meta Ads w dziale Customer Success & Development.


Chcemy, aby dołączył do nas ktoś głodny marketingowej wiedzy i otwarty na wszystkie wyzwania, które niesie za sobą praca w agencji. Szukamy osób z wiedzą z zakresu digital marketingu oraz doświadczeniem w obsłudze klienta B2B. 


Twoje zadania:

  • tworzenie i obsługa kampanii w środowisku Google Ads i/lub Meta Ads, 
  • stały kontakt i budowanie relacji z klientami B2B,
  • analiza wyników przy pomocy Google Analytics,
  • terminowe rozliczanie i raportowanie wyników kampanii,
  • cross-selling i up-selling innych usług z oferty agencji,
  • obsługa leadów i tworzenie prezentacji sprzedażowych dla potencjalnych klientów,
  • prowadzenie i domykanie procesu sprzedaży.



Prześlij nam swoją aplikację, jeśli:

  • znasz środowisko Google Ads, Meta Ads oraz GA4,
  • masz umiejętności analityczne (w kontekście obsługi kampanii, szybkiego wyciągania wniosków),
  • masz doświadczenie w obsłudze klienta B2B,
  • masz doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta,
  • zręcznie poruszasz się w środowisku MS Office (MS Excel, Power Point),
  • masz umiejętność budowania relacji z klientem,
  • interesujesz się marketingiem online i chcesz rozwijać się w tym obszarze (głównie PPC), 
  • znasz angielski na poziomie pozwalającym na swobodną, płynną komunikację z klientem w zakresie bieżącej obsługi (min. B2),
  • masz nastawienie na prosprzedażową obsługę klienta,
  • cechuje Cię wysoki poziom empatii i umiejętność zrozumienia potrzeb klienta,
  • masz zdolność do efektywnego rozwiązywania problemów i opanowywania trudnych sytuacji,
  • masz wysokie umiejętności komunikacyjne,
  • wyróżnia Cię samodzielność i wysoka etyka pracy,
  • jesteś graczem zespołowym.


Mile widziane:

  • studia na kierunku powiązanym z marketingiem online / kursy, szkolenia w tej dziedzinie


Co chcemy Ci zaoferować:

  • wynagrodzenie: B2B / UZ → 7000 - 8000 zł netto + VAT na start (później wchodzisz w system prowizyjny bez górnego limitu pozwalający na szybki wzrost wynagrodzenia),
  • pakiet szkoleń na start - zaplanowany i świadomy onboarding,
  • 30 dni płatnego zwolnienia ze świadczenia usług w ciągu roku,
  • pracę w nowoczesnym Parku Technologicznym w Poznaniu,
  • nieograniczone możliwości rozwoju - jeśli chcesz zdobywać nowe kompetencje, zawsze możesz liczyć na naszą pomoc,
  • szkolenia wewnętrzne oraz zewnętrzne - niektóre wybieramy sami, ale możesz też przedstawić swoje propozycje,
  • sprecyzowane zadania i cele - zawsze wiesz, co masz robić, ale pozostawiamy Ci dużą swobodę działania i jesteśmy otwarci na Twoje pomysły.
7 000 - 8 000 PLN/mies.

Brutto miesięcznie - UZ

7 000 - 8 000 PLN/mies.

Netto miesięcznie - B2B

Rekomendowane oferty

Customer Success z językiem niemieckim

Nowa
4 000 - 6 000 PLN/mies.
KIS List
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
Google Workspace
samodzielność
empatia
Nowa