Czego oczekujemy
- Minimum 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu oraz optymalizacji kampanii reklamowych (skupionych na leadach) w Google Ads i Meta Ads, a także znajomość narzędzi takich jak Google Analytics 4, GTM, Looker Studio.
- Mile widziane znajomość pracy z RTB House/Criteo/afiliacją.
- Umiejętność tworzenia media planów oraz strategii kampanii reklamowych, z uwzględnieniem wiedzy z obszaru e-commerce.
- Zdolność analitycznego myślenia, wyciągania wniosków z danych oraz chęć dalszego rozwoju.
- Skrupulatność, dobra organizacja pracy.
- Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
Twój zakres obowiązków
- Implementacja, zarządzanie i optymalizacja kampanii w Google Ads, Meta Ads zgodnie z założonymi KPI.
- Tworzenie strategii reklamowych, opracowywanie media planów oraz definiowanie kluczowych wskaźników efektywności (KPI).
- Regularna optymalizacja działań marketingowych.
- Analizowanie wyników kampanii, wyciąganie wniosków oraz przygotowywanie prezentacji wyników.
- Konfiguracja narzędzi analitycznych, takich jak GA4 i GTM.
- Przeprowadzanie audytów kont reklamowych.
- Wspieranie działu handlowego w przygotowywaniu ofert.
- Sporządzanie raportów z prowadzonych działań
Co możemy Tobie zaoferować
Pozytywną atmosferę pracy, w której możesz budować relacje z kolegami w oparciu o wzajemny szacunek i zaufanie.
Pracę dla jednej z największych niezależnych grup marketingowych w Polsce o stabilnej i ugruntowanej pozycji!
Zdobywanie doświadczenia w wielu specjalizacjach z zakresu pracy w marketingu, które da Tobie poczucie rozwoju.
Przekazywanie wiedzy, radość tworzenia nowych rozwiązań, udział we współtworzeniu miejsca pracy i narzędzi pracy.
- Pracę w modelu zdalnym 40h miesięcznie
- Formę zatrudnienia: kontrakt B2B
- Prywatną opiekę medyczną
- Ubezpieczenie grupowe na preferencyjnych warunkach
- Możliwość uczestnictwa w konferencjach i szkoleniach rozwijających kompetencje
Zostań częścią naszego zespołu!