Oferty
Manager Operacyjny Call Center
Nowa
PM

Manager Operacyjny Call Center

Poznań
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Manager/C-level
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

customer service

zarządzanie zespołem

język niemiec

zarządzanie projektami

Salesforce

monitorowanie wskaźników wydajności

AI

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków


  • Odpowiedzialność za planowanie, zarządzanie i realizację projektów w obszarze call center,
  • Optymalizacja i rozwój procesów w celu zwiększenia efektywności i zadowolenia klientów,
  • Kierowanie i motywowanie zespołu call center oraz zapewnienie wysokiej jakości usług,
  • Tworzenie, monitorowanie i analiza wskaźników wydajności (KPI), zbieranie, sprawdzanie i analiza wskaźników ekonomicznych oraz tych specyficznych dla projektów,
  • Koordynacja i komunikacja z wewnętrznymi i zewnętrznymi interesariuszami,
  • Identyfikacja i przedstawienie krytycznych czynników sukcesu,
  • Merytoryczna i dyscyplinarna odpowiedzialność za kadrę kierowniczą oraz ich rozwój,
  • Planowanie, rozwój i zarządzanie działaniami up- i cross-sellingowymi,
  • Odpowiedzialność za koszty i rozwój sprzedaży projektu,
  • Identyfikacja innowacji technologicznych, ocena wykonalności i wdrożenie rozwiązań IT.


Nasze wymagania


  • Wykształcenie wyższe o profilu handlowo-finansowym,
  • Wieloletnie doświadczenie w branży call center, doświadczenie w sprzedaży,
  • Umiejętność zarządzania zmianą,
  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie na poziomie minimum C1-warunek konieczny,
  • Dobra znajomość języka angielskiego,
  • Bardzo dobra znajomość MS Office (Word, Excel, Outlook, PowerPoint),
  • Znajomość Salesforce i innych programów wykorzystywanych w call center - mile widziana,
  • Umiejętności i wiedza dotycząca technologii, takich jak narzędzia raportowe, infrastruktura IT i wdrażanie systemów do połączeń wirtualnych,
  • Doświadczenie w pracy z narzędziami AI, takimi jak AI Voice Agents i innymi.
  • Doświadczenie w prezentacjach i moderowaniu spotkań będzie dodatkową zaletą,
  • Wysoka orientacja na usługi, klientów i serwis,
  • Umiejętność komunikacji i rozwiązywania konfliktów oraz umiejętność pracy w zespole,
  • Orientacja na cele i wytrwałość oraz elastyczność i zdolność adaptacji,
  • Odporność na stres, umiejętność podejmowania decyzji,
  • Gotowość do podróży służbowych (zagranicznych).


To oferujemy


  • Możliwości rozwoju w międzynarodowej organizacji,
  • Kulturę organizacyjną opartą na szacunku i zaufaniu,
  • Szeroki i elastyczny pakiet benefitów,
  • Możliwość pracy hybrydowej (Poznań).

Sprawdź podobne oferty pracy

Supervisor - pomocnik PM

Nowa
A1 Sorter sp. z o.o.
Zagrzeb
zarządzanie zespołem
Exotec
zarządzanie projektami
Nowa

Strategic Project Manager

Nowa
10 500 pln
ActiveNow
Bydgoszcz
, Praca zdalna
Zdalnie
Google Sheets
analiza
Ownership
Nowa

Project Manager

Nowa
BONPRIX SP Z O O
Łódź
Scrum
KPIs
analytical skills
Nowa

Event project manager

Nowa
BFC TRAVEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Warszawa
copywriting
B2B marketing
branża turystyczna
Nowa

PR Project Manager / 24/7Flex

Nowa
24/7 Communication
Warszawa
PR/public relations
zarządzanie projektami
Nowa