Szukasz pracy, która da Ci możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego oraz pozwoli rozwinąć nowe umiejętności? Szukamy pracownika ds. obsługi klienta, którego główne zadania będą związane z obsługą poczty mailowej, połączeń telefonicznych z klientami, umawianiem wizyt w kalendarzu, utrzymaniem klienta oraz dbaniem o dobry wizerunek firmy.
Wave to dostawca usług telekomunikacyjnych z ugruntowaną pozycją na rynku. Działamy nieprzerwanie od 20 lat. Naszą misją jest zapewniać szybki i niezawodny dostęp do Internetu również w rejonach podmiejskich, gdzie dostępność do takich usług jest znacznie utrudniona.
Z naszych usług od lat korzystają tysiące zadowolonych firm i klientów indywidualnych na terenie województwa pomorskiego oraz warmińsko-mazurskiego.
Zakres obowiązków:
- bezpośrednia obsługa klientów
- obsługa poczty mailowej
- obsługa infolinii połączeń przychodzących i wychodzących
- umawianie wizyt w kalendarzu firmowym
- utrzymanie klienta
- dbanie o jakość obsługi i satysfakcję klientów
- raportowanie działań w systemie
Wymagania:
- wysoki poziom umiejętności interpersonalnych szczególnie w zakresie komunikacji z klientem
- zaangażowanie i proaktywność w działaniu
- umiejętność dobrej organizacji pracy
Oferta:
- po dwumiesięcznym okresie próbnym włączenie do zespołowej premii sprzedażowej
- premie za niepalenie i niespóźnianie w wysokości 150 zł
- możliwość rozwoju finansowego przy zrealizowaniu założonych progów
- ubezpieczenie zdrowotne PZU
- dofinansowanie aktywności sportowych
- pakiet usług telekomunikacyjnych Wave do prywatnego użytku w zasięgu sieci
- rozwój personalny i kompetencyjny, bo zależy nam na długofalowej współpracy
- wiedza, czas i uwaga zespołu – doświadczenie zdobędziesz pod okiem pracowników.
- praca hybrydowa
- praca od poniedziałku do piątku, elastyczny czas pracy
Dołącz do naszej załogi!