Specjalista ds. obsługi klienta i automatyzacji
Nowa
Obsługa klienta

Specjalista ds. obsługi klienta i automatyzacji

5 000 - 7 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - Dowolna
5 000 - 7 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - Dowolna
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

polski C2

angielski B2

obsługa klienta

Automatyzacje

szukanie rozwiązań

Mile widziane

HubSpot

Jira

N8N

Opis stanowiska

Aktualnie prowadzimy rekrutację na stanowisko: Customer Success Specialist


Kogo szukamy?


Pomagaj klientom. Usprawniaj procesy. Automatyzuj z głową.


Szukamy osoby, która łączy empatię i umiejętności obsługi klienta z techniczną smykałką i zacięciem do automatyzacji. Jeśli potrafisz zadbać o doświadczenie klienta i jednocześnie usprawnić działanie zespołu dzięki konfiguracji systemów, automatyzacjom i współpracy z firmami wdrożeniowymi – zapraszamy!



Twój zakres obowiązków:


  1. wspieranie naszych klientów w codziennych kontaktach – telefonicznie, mailowo, przez system zgłoszeń (HubSpot / JIRA)
  2. analizowanie potrzeb i doświadczeń klientów, by na ich podstawie inicjować i wdrażać usprawnienia
  3. konfigurowanie i rozwijanie narzędzi obsługi klienta (HubSpot, JIRA, n8n, Google Workspace)
  4. zamawianie zmian u firm wdrożeniowych (briefowanie, odbiory, testy UAT)
  5. budowanie i utrzymywanie automatyzacji – wspólnie z zespołem AI i operacji
  6. zbieranie feedbacku i dbanie, by trafiał do właścicieli produktów i zespołów IT
  7. współpracowanie z zespołami: produktowym, sprzedaży, prawnym, finansowym i IT
  8. poszukiwanie rozwiązań i działanie w taki sposób, aby docelowo ułatwiać pracę – sobie i innym :)


Nasze wymagania:


  1. doświadczenie w obsłudze klienta (min. 1 rok)
  2. umiejętność pracy w środowisku dynamicznym, z dużą samodzielnością działania
  3. myślenie nastawione na rozwiązania, nie problemy
  4. znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (obsługa mailowa i telefoniczna anglojęzycznych klientów)
  5. dostępność do pracy w biurze – 4 dni w tygodniu


Mile widziane:


  1. znajomość narzędzi klasy CRM / ticketing: HubSpot, JIRA (lub podobne), n8n lub innych narzędzi automatyzujących
  2. doświadczenie w konfiguracji narzędzi / systemów – nawet jeśli niewielkie, ale zrealizowane samodzielnie
  3. doświadczenie w pracy w firmach fintech / SaaS / startupowych
  4. doświadczenie w projektach wdrożeniowych lub zwinnych zespołach (agile)
  5. ciekawość nowych technologii, szczególnie AI (uczestniczysz w naszym projekcie R&D!)


Oferujemy:


  1. możliwość rozwoju i uczenia się od doświadczonego zespołu
  2. sprzęt służbowy marki Apple i rozwiązania biurowe oparte na nowoczesnej architekturze chmurowej
  3. voucher do Kinoteki na nielimitowane seanse
  4. kulturę pracy opartą na otwartości i współpracy
  5. brak dress code’u
  6. pracę w nowoczesnym biurze The Tides nad Wisłą
  7. cykliczne spotkania integracyjne i wspólne świętowanie urodzin
  8. program rekomendacji pracowników


Przewidujemy jednoetapowy proces rekrutacji.


Z wybranymi osobami skontaktujemy się telefonicznie. Wszystkim Kandydatom dziękujemy za przesłanie dokumentów aplikacyjnych. Jeśli tym razem nie zadzwonimy do Ciebie, to nic straconego. Nieustannie poszukujemy nowych pracowników do szybko rozwijającego się zespołu, więc śledź nasze przyszłe rekrutacje.


5 000 - 7 000 PLN/mies.

Netto miesięcznie - Dowolna