HR Generalist (j. niemiecki)
Nowa
HR

HR Generalist (j. niemiecki)

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista / Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa
Weber-Stephen Products Sp. z o. o.

Weber-Stephen Products Sp. z o. o.

Powstaliśmy z przekonania, że nie ma nic lepszego niż wspólne grillowanie w gronie najbliższych. Naszą misją jest dostarczanie najnowocześniejszych produktów grillowych i tym samym potęgowanie wrażeń i doświadczeń z grillowania. Jesteśmy pierwszą tego typu inwestycją Weber w Europie. W prawie 75 tyś m2 znajduje się hala produkcyjna w której produkujemy grille gazowe serii Q i grille węglowe, oraz centrum dystrybucyjne w którym znajduje się pełny asortyment produktów Webera, które dystrybuujemy w całym regionie EMEA.

Wymagane umiejętności

niemiecki C1

angielski C1

HR

EMEA

Microsoft Office Excel

Opis stanowiska

Zadania:

  • Współpraca z zespołami HR w regionie DACH w obszarze cyklu życia pracownika (zatrudnianie, wdrażanie, świadczenia, czas pracy i dokumenty kadrowe)

  • Pełnienie roli osoby kontaktowej dla pracowników w zakresie kwestii personalnych

  • Bieżące wprowadzanie i utrzymywanie danych pracowniczych w systemach HR

  • Koordynacja danych do listy płac i administracji benefitami

  • Ścisła współpraca z zewnętrznymi dostawcami w celu zapewnienia zgodności z lokalnymi przepisami

  • Wsparcie wdrażania i ciągłego doskonalenie polityk, procedur i materiałów szkoleniowych HR w regionie DACH

  • Prowadzenie szkoleń w regionie z wykorzystania narzędzi i platform HR

  • Przygotowywanie raportów/zestawień na potrzeby decyzji biznesowych

  • Aktywny udział w projektach i inicjatywach HR w całym regionie EMEA

  • Współpraca międzydziałowa w dynamicznym, wielokulturowym środowisku

 

Wymagania:

  • Doświadczenie na tożsamym lub podobnym stanowisku w środowisku wielokulturowym

  • Dobra znajomość procesów HR i praktyk zatrudnienia w Niemczech oraz ogólna wiedza o operacjach HR w regionie EMEA

  • Biegła znajomość języka angielskiego i niemieckiego (w mowie i piśmie)

  • Bardzo dobra znajomość Excela oraz swoboda w pracy z danymi HR, systemami i narzędziami raportowymi

  • Wysoka organizacja pracy, dbałość o szczegóły,

  • Umiejętność zarządzania wieloma zadaniami i priorytetami

  • Profesjonalizm w komunikacji

  • Proaktywne podejście i nastawienie na rozwiązywanie problemów.

  • Umiejętność pracy zespołowej i wrażliwość kulturowa

 

Benefity:

  • System kafeteryjny – szeroki wachlarz dodatkowych benefitów – zawierający między innymi kartę sportową, zniżki na zakupy, bilety do kina, zniżki na imprezy turystyczne i wiele więcej. Każdy ma wpływ na to, z jakich świadczeń chce skorzystać

  • Prywatna opieka medyczna – możliwość dołączenia do pakietu członków rodziny

  • Ubezpieczenie na życie

  • Program emerytalny

  • Dofinansowanie do posiłków w kantynie

  • Program rekomendacji pracowników

  • Zniżki na firmowe produkty

  • Welcome pack

  • Wyprawka dla dziecka – każdemu pracownikowi, któremu powiększa się rodzina przekazujemy drobny upominek

  • Działania Well-beingowe

  • Brak dress code’u