Specjalista ds. kontrolingu

Finanse

Guido Henckela Donnersmarcka 19, Zabrze

Weber-Stephen Products Sp. z o. o.

Pełny etat
UoP
Specjalista / Mid
Praca hybrydowa

Opis stanowiska

Weber-Stephen Products Sp. z o.o.

Już od 1952, kiedy to wynaleźliśmy grilla w kształcie kuli, nieustannie rewolucjonizujemy światową kulturę grillowania. Jako wiodący producent z najbogatszą ofertą w branży,

Weber, jest dzisiaj synonimem innowacyjnych produktów najwyższej klasy. Z oddziałami w ponad 40 krajach na wszystkich kontynentach dzielimy się naszą pasją, dając ludziom radość i zachęcając do wspólnego spędzania czasu.


Powiększając nasz zespół w Zabrzu, poszukujemy specjalistów, którzy podzielają nasze wartości, nasze pasje i chcą współtworzyć naszą kulturę organizacyjną


Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds. kontrolingu


Twój zakres obowiązków:

  • Wsparcie w przygotowaniu rocznego budżetu, prognoz, planu wieloletniego

  • Dostarczanie wiarygodnej informacji finansowej, służącej do podejmowania decyzji kierownictwu firmy

  • Analizowanie rentowności według produktów

  • Analiza kosztów działalności i monitoring wskaźników, kontrola odchyleń od założonego budżetu oraz analiza przyczyn ich powstawania

  • Analiza i aktualizacja kosztów standardowych

  • Wsparcie w przygotowaniu zamknięcia miesiąca oraz danych dotyczących rezerw i odpisów aktualizacyjnych

  • Wsparcie w przygotowaniu, bieżącej aktualizacji i wdrażaniu procedur controlingowych

  • Wsparcie w tworzeniu struktury centrów przychodowo-kosztowych

  • Wsparcie w okresowym raportowaniu do centrali według określonych standardów rachunkowości

  • Wsparcie w przygotowaniu okresowych oraz rocznych inwentaryzacji zapasów zgodnie z polityką rachunkowości spółki oraz ustalonymi procedurami

  • Wsparcie w działaniach związanych z zarządzaniem stanami magazynowymi, pomoc w procesach inwentaryzacji zgodnie z wymaganiami, administrowanie korektami zapasów, badanie rozbieżności w zapasach, estymacja rezerw


Nasze wymagania:

  • Wykształcenie wyższe kierunkowe (finanse, rachunkowość, ekonomia)

  • Biegłość w obsłudze Microsoft Office (zwłaszcza MS Excel), wymagane doświadczenie SAP (FI/CO)

  • 3 lata doświadczenia w kosztorysowaniu i księgowości w zakładzie produkcyjnym

  • Dobra znajomość języka angielskiego, umożliwiająca swobodną komunikację

  • Skrupulatność, dokładność, dociekliwość, terminowość, odpowiedzialność za wykonywane zadania, umiejętność pracy w zespole

  • Poztywne nastawienie do zadań i chęć rozwoju w obszarze kontrolingu


Oferujemy:

  • System kafeteryjny – szeroki wachlarz dodatkowych benefitów – zawierający między innymi kartę sportową, zniżki na zakupy, bilety do kina, zniżki na imprezy turystyczne i wiele więcej. Każdy ma wpływ na to, z jakich świadczeń chce skorzystać

  • Prywatna opieka medyczna – możliwość dołączenia do pakietu członków rodziny

  • Ubezpieczenie na życie

  • Program Emerytalny

  • Dofinansowanie do posiłków w kantynie

  • Program rekomendacji pracowników

  • Zniżki na firmowe produkty

  • Welcome pack

  • Wyprawka dla dziecka – każdemu pracownikowi, któremu powiększa się rodzina przekazujemy drobny upominek

  • Działania Well-beingowe

  • Brak dress code’u

  • Elastyczny czas rozpoczęcia pracy (7:00-9:00)

  • Praca hybrydowa



Wymagane umiejętności

finanse
kontroling
Microsoft Office
SAP
SAP FI/CO
kosztorysowanie
język angielski
Oferta dodana: 31.07.2025

Poznaj pracodawcę

Weber-Stephen Products Sp. z o. o.

Powstaliśmy z przekonania, że nie ma nic lepszego niż wspólne grillowanie w gronie najbliższych. Naszą misją jest dostarczanie najnowocześniejszych produktów grillowych i tym samym potęgowanie wrażeń i doświadczeń z grillowania. Jesteśmy pierwszą tego typu inwestycją Weber w Europie. W prawie 75 tyś m2 znajduje się hala produkcyjna w której produkujemy grille gazowe serii Q i grille węglowe, oraz centrum dystrybucyjne w którym znajduje się pełny asortyment produktów Webera, które dystrybuujemy w całym regionie EMEA.

Zobacz profil firmy
Lokalizacja biura