Stanowisko:
Celem stanowiska Consultant e-Commerce jest rozwój sklepów internetowych naszych klientów, które borykają się z różnymi wyzwaniami np. startujący producenci / okresowe zastąpienie osoby (interim) / rozwój nowego działu w firmie / optymalizacja działającego sklepu.
Twój zakres obowiązków:
Początkowo podzielony będzie na 2 obszary:
a) doradztwo dla klientów,
b) wsparcie przy projektach wewnętrznych dot. prowadzenia projektów:
- Opieka nad klientami (głównie z obszaru realizacji projektów marketingowych z e-commerce).
- Wsparcie sprzedaży przy działaniach New Business (wstępna analiza na podstawie informacji od działu sprzedaży oraz przygotowanie audytów e-commerce na podstawie określonych wzorów).
- Raportowanie pracy własnej oraz specjalistów przypisanych do projektu.
- Egzekucja i ewaluacja działań z klientem.
- Koordynacja działań wewnętrznych (PM) - dobór odpowiednich usług dla klientów
Pasujesz na stanowisko, jeżeli:
- masz 3 lata doświadczeń w pracy w dziale e-commerce,
- znasz narzędzia do analityki internetowej, takie jak GA4, do stopnia pozwalającego na samodzielną analizę danych,
- posiadasz doświadczenie w koordynacji pracy zespołu e-commerce,
- masz doświadczenie przy współpracy i koordynacji działań agencji SEO/SEM / interaktywnej / brandingowej / software house / influencer marketingu,
- jesteś obyty/a w CMS używanych w sklepach internetowych np.: potrafisz dodać / usunąć produkty, kategorie itp. zgodnie ze standardami rynkowymi,
- znasz się na pracy „u podstaw” sklepu internetowego np. wdrażałaś/łeś nowy sklep,
- masz doświadczenie w sprzedaży na Marketplace / integracji sprzedaży ze sklepami,
- możesz pochwalić się mierzalnym sukcesem swojej pracy, którego efektem było zwiększenie sprzedaży — na pewno o to zapytamy ;)
- wiesz, jak raportować pracę i potrafisz wskazać potencjalne przyczyny spadku / wzrostu sprzedaży,
- dużym plusem będzie doświadczenie w prowadzeniu działań w kilku sklepach jednocześnie / ekspansji sklepu poza Polskę.
Zapewnimy:
- Duży wpływ na rozwój stanowiska.
- Wsparcie całego zespołu i możliwość współpracy w złożonych projektach.
- Szkolenia wewnętrzne rozwijające kompetencje w Digital Marketingu.
- Możliwość uczestnictwa w konferencjach/targach branżowych — sami je organizujemy lub bardzo często jesteśmy na nie zapraszani.
- Wsparcie w rozwoju Twojego Personal Brandu — inwestujemy w Twój rozwój oraz promocję marki osobistej.
Wynagrodzenie 9000-12000 zł netto miesięcznie, umowa B2B
Praca hybrydowa (Poznań) i elastyczna w godzinach 8-18 (8 godzin pracy).
O nas
Jesteśmy Webmetric. Dążymy do bycia pierwszym wyborem dla średnich i dużych firm pod kątem prowadzenia działań w internecie. Autorsko łączymy ponad 15 lat doświadczeń w agencjach, tworząc pierwszą Agencję Digital Growth. Łączymy Liderów branż z naszymi Specjalistami z obszarów UX/UI Designu, Badań UX, Digital Marketingu (SEO/SEM, Content Marketing) oraz Doradztwa. Stawiamy przy tym na uczciwy model rozliczeń bazujący na roboczogodzinach.
Proces rekrutacji:
- Weryfikacja CV
- Wstępna rozmowa telefoniczna (5-15 min).
- Spotkanie (45-60 min)
- Zadanie rekrutacyjne. (opcjonalnie)
- Decyzja — informacja zwrotna niezależnie od wyników rekrutacji