Customer Success Specialist
Nowa
Obsługa klienta

Customer Success Specialist

31 - 50 PLN/godz.Brutto za godzinę - UZ
31 - 50 PLN/godz.Netto za godzinę - B2B
31 - 50 PLN/godz.Brutto za godzinę - UZ
31 - 50 PLN/godz.Netto za godzinę - B2B
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UZ, B2B
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

polski C2

angielski B2

umiejętności prezentacyjne

umiejętność działania pod presją czasu

komunikatywność

analityczne myślenie

rzetelność

obsługa klienta

B2B

Mile widziane

HR

wellness

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

O nas

Wellbeing Polska to firma z najdłuższym, bo aż 15-letnim stażem w branży wellness w Polsce. Pomagamy w budowaniu zdrowych nawyków poprzez w pełni mierzalne i indywidualnie dopasowane programy, skupiające się na poprawie kondycji psychicznej i fizycznej pracowników dużych firm. Współpracujemy m.in. z Orange, BNP Paribas czy MARS. W ciągu ostatnich 2 lat, programy naszych klientów otrzymały 13 nagród, w tym m.in. od Puls Biznesu i Medonet.


Opis stanowiska

Wellbeing Polska poszukuje Customer Success Specialist / Key Account Manager, który będzie odpowiedzialny za zarządzanie relacjami z kluczowymi klientami B2B oraz dbanie o sukces wdrażanych programów wellbeing. Jeśli masz doświadczenie w pracy z klientem biznesowym i chcesz rozwijać się w dynamicznie rosnącej branży wellbeing, dołącz do nas!


Zakres obowiązków:

  • Zarządzanie programami wellbeing i dbanie o relacje z klientami biznesowymi
  • Eksperckie doradztwo z obszaru programów wspierających zdrowie i dobrostan w firmach
  • Tworzenie propozycji dopasowanych do potrzeb klientów
  • Spotkania z reprezentantami działów HR klientów oraz przygotowywanie raportów 


Czego oczekujemy?

  • Doświadczenia w obsłudze klienta B2B (mile widziane w branży HR, wellness, benefitów pracowniczych, najlepiej według metodologii Sandlera)
  • Analitycznego myślenia 
  • Umiejętności prezentacyjnych, otwartości, komunikatywności, otwarcia na feedback, punktualności, rzetelności, dbałości o detale, działania pod presją czasu
  • Skoncentrowania na rozwiązywaniu problemów i umiejętności szybkiego ich rozwiązywania
  • Proaktywnego podejścia i umiejętności budowania długofalowych relacji
  • Znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym


Co oferujemy?

  • Możliwość realnego wpływu na rozwój firmy i budowanie strategii sprzedażowej
  • Wynagrodzenie podstawowe + system prowizyjny
  • Gwarantowane podwyżki + 300/500 zł co pół roku
  • Elastyczny tryb pracy (praca zdalna)
  • Edukację oraz wsparcie w rozwoju osobistym i zawodowym 
  • Pracę w międzynarodowym, młodym i szybko rozwijającym się zespole


Jak wygląda nasz proces rekrutacyjny?

  1. Selekcja CV
  2. Zaproszenie do wykonania max. 40 minutowego testu sprawdzającego kompetencje
  3. Zaproszenie na spotkanie rekrutacyjne


Brzmi interesująco?

Aplikuj teraz lub prześlij ofertę komuś kto mógłby być zainteresowany!

31 - 50 PLN/godz.

Brutto za godzinę - UZ

31 - 50 PLN/godz.

Netto za godzinę - B2B

Rekomendowane oferty

Konsultant ds. obsługi klienta z j. niemieckim i angielskim

Nowa
Manpower
Poznań
, Praca zdalna
Zdalnie
branża IT
customer service
język niemiecki
Nowa

Growth Specialist

Nowa
Tagvenue
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
Cross-functional
Microsoft Office Excel
Proactive
Nowa

Specjalista/ka ds. obsługi klienta z j. niemieckim

Nowa
7 100 - 9 100 PLN/mies.
Transcom Worldwide Poland
Olsztyn
, Praca zdalna
Zdalnie
obsługa klienta
język niemiecki
sprzedaż
Nowa

Customer Support with Romanian

Nowa
5 341 - 6 832 PLN/mies.
Vasco Electronics
Kraków
, Praca zdalna
Zdalnie
angielski
Nowa

Customer advisor with Danish for TV streaming provider

Nowa
11 000 PLN/mies.
Concentrix CVG International
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
danish
English
Nowa