Specjalista/-ka ds. wsparcia sprzedaży. (Presales Engineer)
Piotrkowska 148, Łódź
Welyo
Jakie będą Twoje obowiązki:
Wsparcie procesu przedsprzedażowego poprzez analizę potrzeb klientów i dobór odpowiednich rozwiązań IT (sprzęt, oprogramowanie, usługi).
Ścisła współpraca z działem sprzedaży (KAM, New Business, SMB) w zakresie przygotowania ofert techniczno-handlowych.
Prowadzenie rozmów z klientami – od wstępnej kwalifikacji i analizy biznesowej, po prezentację i omówienie rozwiązań technologicznych.
Przygotowywanie dokumentacji: ofert, koncepcji technicznych, wycen i umów.
Prezentowanie rozwiązań ICT podczas spotkań z klientami, webinariów i konferencji.
Doradztwo techniczne przed i po wdrożeniu – wsparcie klienta oraz współpraca z zespołami produktowymi i wdrożeniowymi.
Testowanie i ocena nowych produktów, współpraca z producentami i dystrybutorami w zakresie rozwiązywania problemów technicznych.
Udział w rozwoju oferty firmy i współtworzenie kierunku rozwoju produktów.
Jakie są nasze wymagania:
Kompetencje techniczne:
Podstawowa lub średniozaawansowana znajomość technologii IT: sieci komputerowe, systemy operacyjne (Windows, Linux), backup, bezpieczeństwo IT
Znajomość systemów klasy ERP, CRM i narzędzi biznesowych będzie dużym atutem.
Umiejętność analitycznego myślenia, rozumienia procesów biznesowych i technicznych.
Umiejętność tworzenia dokumentacji technicznej i ofertowej.
Kompetencje interpersonalne:
Komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu relacji – będziesz łącznikiem między klientem a zespołem technicznym.
Samodzielność, dobra organizacja pracy i umiejętność priorytetyzacji zadań.
Otwartość, proaktywność i gotowość do nauki nowych technologii.
Pewność siebie w kontaktach z klientem (telefonicznie, online i podczas spotkań).
Pozostałe:
Wykształcenie techniczne (preferowane kierunki: informatyka, telekomunikacja, sieci komputerowe lub pokrewne).
Znajomość języka angielskiego (czytanie dokumentacji technicznej, kontakt z producentami).
Prawo jazdy kat. B.
Gotowość do okazjonalnych wyjazdów służbowych (klienci, partnerzy, konferencje).
Co możemy Ci zaoferować:
Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku IT.
Realny wpływ na dobór i rozwój rozwiązań technologicznych.
Szkolenia techniczne i certyfikacyjne – możliwość ciągłego rozwoju.
Dofinansowanie do Opieki Medycznej i Karty Sportowej.
Wsparcie zespołu ekspertów technicznych i handlowych.
Niezbędne narzędzia pracy: laptop, telefon.

Welyo – technologia, która rozumie ludzi. Od 15+ lat pomagamy markom prowadzić lepsze rozmowy z ich klientami. Łączymy technologię, dane i ludzkie podejście, by każda interakcja była szybka, prosta i skuteczna. Obsługuje...
Specjalista/-ka ds. wsparcia sprzedaży. (Presales Engineer)
Specjalista/-ka ds. wsparcia sprzedaży. (Presales Engineer)
Piotrkowska 148, Łódź
Welyo