Oferty
(Junior) Customer Success Manager - Polska
Nowa

(Junior) Customer Success Manager - Polska

Wrocław
9 000 - 12 000 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

polski C2

angielski B2

B2B

customer service

Opis stanowiska

Czy jesteś gotowy(a) wyruszyć z nami w ekscytującą podróż? Wspieramy środowisko, w którym innowacje i rozwój osobisty idą w parze.


Jako Customer Success Manager jesteś istotną częścią doświadczonego zespołu, który jest odpowiedzialny za realizację ekscytujących projektów i wprowadzanie naszego produktu na parkingi.


Twoja nowa rola

Dzięki swojemu doświadczeniu w zarządzaniu interesariuszami i wdrażaniu wzmocnisz naszą pozycję lidera rynku, osiągając nowe sukcesy wraz z naszym doskonałym zespołem jako Customer Success Manager. Będziesz analizować procesy parkingowe i struktury organizacyjne naszych nowych klientów oraz doradzać im jak najlepiej wykorzystać nasze nowoczesne oprogramowanie do zarządzania parkingami.


Twoje zadania

  • Wsparcie: Rozwijanie współpracy z nowymi klientami i doradzanie im w zakresie najlepszego możliwego wykorzystania przestrzeni parkingowej
  • Onboarding: Ustrukturyzowane wsparcie przy wdrażaniu systemu Wemolo poprzez e-maile, rozmowy telefoniczne i prezentacje
  • Obsługa klienta: Zapewnienie satysfakcji klienta poprzez udzielanie fachowych porad dotyczących procesów parkowania z Wemolo
  • Proaktywne zarządzanie interesariuszami: Współpraca z wewnętrznymi działami i klientami w celu zapewnienia udanego procesu projektowego
  • Optymalizacja procesów: Ciągła optymalizacja naszych procesów poprzez automatyzację poszczególnych etapów pracy.


Zainspiruj nas

  • Wykształcenie i doświadczenie: Posiadasz dyplom wyższej uczelni lub porównywalne kwalifikacje. Posiadasz doświadczenie w obsłudze klienta B2B (customer success, account management, wdrażanie itp.).
  • Nieszablonowe myślenie: Pracujesz niezależnie i autonomicznie oraz imponujesz proaktywnością i myśleniem zorientowanym na rozwiązania.
  • Co Cię wyróżnia: Myślenie analityczne, a także ustrukturyzowana i dokładna praca należą do twoich mocnych stron
  • Narzędzia: Pewna obsługa G-Suite, opcjonalnie doświadczenie z narzędziami CRM (Salesforce itp.).
  • Umiejętności językowe: Posługujesz się językiem polskim na poziomie native speakera, a także płynnie biznesowym angielskim. 


Co oferujemy

  • Elastyczność: Nasz model hybrydowy pozwala na dostosowanie harmonogramu pracy do Twoich wymagań, zapewniając elastyczność
  • Workation: Pracę w inspirujących lokalizacjach podczas Workation 
  • Bezpieczeństwo: Bezpieczeństwo Twojego miejsca pracy jest zapewnione dzięki naszemu rentownemu modelowi biznesowemu
  • Mierzalne cele: Nasze OKR pozwalają bezpośrednio zmierzyć Twój wpływ na nasz produkt i sukces firmy
  • Wydarzenia: Świętuj nasze sukcesy na legendarnych imprezach zespołowych i imprezach OKR.
  • Rozwój: Skorzystaj z naszych kursów językowych lub wewnętrznych programów szkoleniowych, aby zdobyć nowe umiejętności.
  • Sprzęt: Zdecyduj się na wybrany sprzęt, aby pracować wydajnie i wygodnie
  • Dress code: Ubieraj się w sposób, który sprawia, że czujesz się najbardziej komfortowo.
  • Benefity: Wśród pracowniczych benefitów znajdziesz pakiety Luxmed oraz karty Multisport


Innowacja przez różnorodność 

Niezależnie od Twojego doświadczenia, pochodzenia, tożsamości płciowej czy indywidualnych okoliczności, to Twoja osobowość nas najbardziej interesuje. Dlatego też angażujemy się w budowanie kultury współpracy i szacunku, w której każdy członek zespołu ma głos, może się rozwijać i czuje się u nas ceniony. 


Nadal tu jesteś? 

W takim razie możemy idealnie do siebie pasować!

Dlaczego więc nie przejść od razu do rzeczy? Skontaktuj się z Elisa Fürter pod adresem elisa.fuerter@wemolo.com i wspólnie sprawdźmy, czy Twoje oczekiwania są zbieżne z naszymi. 

If possible, please send us your application documents in English for this position.

9 000 - 12 000 PLN/mies.

Brutto miesięcznie - UoP

Rekomendowane oferty

Quality Administrator

Nowa
BONPRIX SP Z O O
Łódź
język angielski
Microsoft Office 365
Customer Care
Nowa

Techniczny Doradca Klienta z językiem niemieckim

Nowa
7 500 PLN/mies.
Concentrix CVG International
Katowice
język niemiecki
obsługa klienta
Nowa

Specjalista ds. wsparcia technicznego sprzedaży

Nowa
6 000 - 9 000 PLN/mies.
Appartme
Kraków
obsługa klienta
CAD
sprzedaż
Nowa

Doradca Klienta Biznesowego - Praca dla Studenta 🎓

Nowa
4 900 - 6 500 PLN/mies.
ConnectPro
Józefów
samodzielność
status studenta
prospecting
Nowa

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem angielskim

Nowa
Klimas Wkręt-met
Wanaty
ERP
język angielski
Microsoft Office
Nowa