Cześć!
Audioteka to mobilny serwis z audiobookami, którego słuchacze dzięki m.in. superprodukcjom czy oryginalnym audioserialom mogą oddać się jakościowej, cyfrowej rozrywce. Obecnie, za pośrednictwem swoich produktów, daje dostęp do katalogu audio po polsku z biblioteką zawierającą blisko 32 000 pozycji, w tym superprodukcje z cenionymi reżyserami i znanymi polskimi gwiazdami oraz świetną oprawą muzyczną. Audioteka oferuje wyselekcjonowane treści po niemiecku, czesku, litewsku i słowacku.
Jeżeli lubisz, kiedy ciągle coś się dzieje i nie ma nudy to praca w naszym zespole jest dla Ciebie!
Dołącz do Audioteka Group na stanowisku Operations Specialist! 🚀
Czym będziesz się zajmować?
- Wsparciem Zarządu Spółki w codziennych obowiązkach, takich jak zarządzanie harmonogramem, organizacja spotkań, koordynacja z innymi działami
- Zarządzaniem kluczowymi procesami administracyjnymi w firmie, w tym organizacja pracy biura oraz wsparcie komunikacji wewnętrznej i procesów HR
- Przygotowywaniem raportów, analiz i prezentacji dotyczących działań operacyjnych firmy
- Planowaniem i koordynacją małych i średnich projektów operacyjnych, monitorowaniem harmonogramu realizacji projektów, kontrolą budżetu oraz zarządzaniem ryzykiem
- Udziałem w tworzeniu i wdrażaniu planów strategicznych firmy tj. wizji i celów organizacji
- Wsparciem w realizacji strategii operacyjnej firmy poprzez monitorowanie kluczowych wskaźników wydajności
- Analizą procesów operacyjnych w celu identyfikacji obszarów do usprawnień, wdrażaniem nowych procedur i narzędzi mających na celu poprawę efektywności operacyjnej, współpraca z pozostałymi działami w celu zapewnienia zgodności operacyjnej z polityką i celami firmy
- Dbaniem o utrzymanie efektywnej współpracy pomiędzy działami organizacji przez zapewnienie przepływu informacji
- Wsparciem w zarządzaniu dostawcami oraz nadzorowaniem realizacji umów, zamówień i rozliczeń
Chcemy, aby do naszego zespołu dołączyła osoba, która:
-
Ma doświadczenie: 1-3 lata doświadczenia w obszarze operacyjnym, zarządzaniu projektami
- Ma umiejętność tworzenia planów biznesowych, budżetów oraz prognoz
- Ma wysoko rozwinięte umiejętności analitycznego myślenia
-
Zna narzędzia: Biegle w korzysta z narzędzi do zarządzania projektami oraz MS Office
- Zna język angielski na poziomie umożliwiający swobodną komunikację biznesową.
- Jest proaktywna w działaniu, nastawiona na rozwój i proponowanie nowych rozwiązań
-
Potrafi efektywnie komunikować się z różnymi zespołami oraz ma doskonałą organizację pracy
Co zyskasz:
- Atmosferę współpracy zespołowej opartą o wzajemny szacunek, zaufanie i wsparcie
- Otwartość na Twoje inicjatywy i pomysły oraz przestrzeń na kreatywne rozwiązania
- Możliwość rozwoju w ramach Holdingu
- Dużą swobodę w działaniu bez nadmiaru procedur i biurokracji
Oferujemy:
- swobodna atmosfera
- brak dress codu
- szkolenia
- i konferencje
- możliwość pracy hybrydowej
- system kafeteryjny
- parking dla rowerów
- i samochodów
- karta sportowa
- ubezpieczenie
- na życie
- opieka medyczna