Performance Specialist
Nowa
Marketing

Performance Specialist

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista / Mid
Forma zatrudnienia
B2B, UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa
Wirtualna Polska Media

Wirtualna Polska Media

Cześć! Jesteśmy partnerem pierwszego wyboru, inspirujemy, dostarczamy informacje, rozrywkę i usługi. Działamy w obszarach e-commerce, reklamy i mediów spójnie łącząc technologie. Dołącz do nas i razem z nami twórz #mojemiejsce!

Wymagane umiejętności

polski C2

Microsoft Office Excel

CTR

Performance

marketing automation

Gemius

GA

Google Studio

CR

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Cześć!

W Wirtualnej Polsce wierzymy, że nie ma jednej drogi do sukcesu – liczy się to, co wniesiesz i jak będziesz działać. Kreatywność, odwaga i innowacyjność to nasze DNA. Działamy w obszarach mediów, reklamy i e-commerce, łącząc te elementy w sposób, który angażuje i inspiruje. Tworzymy, testujemy, wprowadzamy zmiany tam, gdzie mają sens. Budujemy rzeczy od zera i szukamy nowych rozwiązań.

W dziale Performance specjalizujemy się w opracowaniu ofert i strategii oraz realizacji kampanii dla naszych klientów ukierunkowanych na konkretny efekt. Do naszego zespołu poszukujemy specjalisty odpowiedzialnego za kompleksową obsługę kampanii rozliczanych w modelach efektywnościowych (CPC, CPL, CPS/ROAS).

Jeżeli lubisz, kiedy ciągle coś się dzieje i nie ma nudy to praca w naszym zespole jest dla Ciebie!

Dołącz do Wirtualnej Polski na stanowisku Performance Specialist!


Czym będziesz się zajmować:

  • Realizacją i optymalizacją kampanii rozliczanych w modelach efektywnościowych

  • Obsługą briefów i wyceną kampanii Performance

  • Raportowaniem działań optymalizacyjnych i przygotowywaniem reportów post-buy

  • Tworzeniem scenariuszy kampanii w oparciu o narzędzia Marketing Automation

  • Obsługą wybranych narzędzi do emisji kampanii w kanałach: Display & Mailing, NativeAd, SEM, Social, Programmatic

  • Szukaniem najlepszych rozwiązań, narzędzi i działań pozwalających podnosić efektywność kampanii Performance


Nasze wymagania:

  • Posiadasz minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku

  • Obsługujesz, realizujesz oraz optymalizujesz kampanie efektywnościowe

  • Sprawnie posługujesz się narzędziami analityki internetowej (GA, Gemius, Google Studio)

  • Znasz zagadnienia rządzące reklamą efektywnościową (CTR, CR etc.)

  • Potrafisz zastosować dane o użytkownikach w reklamie online

  • Dokonujesz analizy danych z wykorzystaniem MS Excel


Co zyskujesz, dołączając do WP?

  • Pracę u technologicznego lidera i partnera pierwszego wyboru – tworzymy treści, usługi i rozrywkę, które towarzyszą milionom Polaków każdego dnia

  • Darmowy dostęp do naszych produktów, takich jak Pilot WP czy Audioteka – chcemy, żebyś czuł się częścią tego, co tworzymy

  • Worksmile i elastyczny pakiet benefitów – to Ty wybierasz, co jest dla Ciebie ważne

  • Dostęp do bezpłatnych i anonimowych konsultacji psychologicznych

  • Możliwość pracy hybrydowej – pracujemy 3 dni w biurze oraz 2 dni z domu

  • Wydarzenia, które zbliżają – od sezonowych akcji (Dzień Dziecka to nasz ulubieniec!) po webinary o zdrowiu i neuroróżnorodności

  • Możliwość rozwoju dzięki szkoleniom w ramach programu WP Akademia

  • Szansę na nowe wyzwania i kierunki w ramach spółek WP Holding – wewnętrzne rekrutacje są na wyciągnięcie ręki