Cześć!
Wirtualna Polska jest partnerem pierwszego wyboru, który dostarcza angażujące informacje, rozrywkę i usługi oraz inspiruje w codziennych decyzjach.
Działamy w obszarach e-commerce, reklamy i mediów spójnie łącząc technologie. Codziennie pomagamy naszym użytkownikom w sprawach ważnych i nietypowych.
Jeżeli lubisz, kiedy ciągle coś się dzieje i nie ma nudy to praca w naszym zespole jest dla Ciebie!
Dołącz do Wirtualnej Polski na stanowisku Programmatic Specialist! 🚀
Czym będziesz się zajmować?
- Kontaktem i bezpośrednią współpracą z agencjami, domami mediowymi oraz klientami,
- Spotkaniami oraz prowadzeniem prezentacji produktowych,
- Kontaktem z klientem w bieżącej obsłudze zapytań z obszaru Programmatic Direct,
- Planowaniem oraz nadzorem nad realizacją budżetów reklamowych,
- Technicznym przygotowywaniem startu kampanii reklamowych,
- Optymalizacją i analizą wyników kampanii.
Chcemy, aby do naszego zespołu dołączyła osoba, która:
- Posiada doświadczenie zawodowe na stanowisku "Programmatic Specialist" lub "Account Manager" po stronie wydawcy,
- Ma znajomość platform SSP, takich jak Google Ad Manager, Adform, Equativ, Xandr,
- Posiada umiejętność analizy i interpretacji danych oraz zna narzędzia analityczne,
- Językiem angielskim posługuje się w stopniu co najmniej komunikatywnym,
- Umie doskonale się komunikować i prezentować,
- Czerpie przyjemność z pracy w zespole oraz jest samodzielna w realizacji powierzonych zadań.
Co zyskasz:
- Atmosferę współpracy zespołowej opartą o wzajemny szacunek, zaufanie i wsparcie
- Otwartość na Twoje inicjatywy i pomysły oraz przestrzeń na kreatywne rozwiązania
- Możliwość rozwoju w ramach Holdingu
- Dużą swobodę w działaniu bez nadmiaru procedur i biurokracji
- Pracę w jednej z największych, nowoczesnej i najprężniej rozwijającej się firmie mediowej w Polsce,
- Przyjazny zespół i swobodną atmosferę pracy,
Możliwość pracy hybrydowej.