Cześć!
Wirtualna Polska jest partnerem pierwszego wyboru, który dostarcza angażujące informacje, rozrywkę i usługi oraz inspiruje w codziennych decyzjach.
Działamy w obszarach e-commerce, reklamy i mediów spójnie łącząc technologie. Codziennie pomagamy naszym użytkownikom w sprawach ważnych i nietypowych.
Jeżeli lubisz, kiedy ciągle coś się dzieje i nie ma nudy to praca w naszym zespole jest dla Ciebie!
Dołącz do Wirtualnej Polski jako Sales & Digital Marketing Trainer! 🚀
Czym będziesz się zajmować?
- Szkolenie zespołu handlowego z technik sprzedaży produktów i usług związanych z digital marketingiem, w tym:Performance marketing,
- Kampanie oparte na KPI (ROAS, CPA, CTR),
- Content Marketing,
- Branding.
- Tworzenie programów i materiałów szkoleniowych dostosowanych do potrzeb działu handlowego;
- Przeprowadzanie warsztatów i symulacji sprzedażowych, uwzględniających wykorzystanie nowoczesnych narzędzi marketingowych;
- Wspieranie zespołu w negocjacjach z klientami, szczególnie w kontekście rozwiązań digitalowych;
- Analiza wyników sprzedażowych i identyfikowanie obszarów do poprawy;
- Monitorowanie trendów w digital marketingu oraz konkurencji i przekładanie ich na strategie sprzedażowe;
- Regularny coaching i mentoring handlowców, aby zapewnić ciągły rozwój ich kompetencji;
- Udział w eventach branżowych, roadshowach oraz konferencjach jako speaker, prezentując nasze rozwiązania oraz budując wizerunek ekspercki marki;
- Pełnienie roli ambasadora, reprezentując firmę w kontaktach z kluczowymi klientami, partnerami i na rynku.
Chcemy, aby do naszego zespołu dołączyła osoba, która:
- Minimum 3-letnie doświadczenie w sprzedaży usług związanych z digital marketingiem, ze szczególnym naciskiem na performance marketing;
- Praktyczne doświadczenie w tworzeniu programów szkoleniowych oraz prowadzeniu szkoleń, warsztatów lub prezentacji;
- Umiejętność tłumaczenia skomplikowanych zagadnień marketingowych na język przystępny dla handlowców i klientów;
- Praktyczna wiedza na temat KPI i optymalizacji kampanii performance marketingowych;
- Silne umiejętności komunikacyjne, perswazyjne i organizacyjne;
- Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2 (mile widziana znajomość dodatkowego języka obcego);
- Doświadczenie w wystąpieniach publicznych i prowadzeniu prezentacji przed większym audytorium będzie dużym atutem.
Co zyskasz:
- Atmosferę współpracy zespołowej opartą o wzajemny szacunek, zaufanie i wsparcie
- Otwartość na Twoje inicjatywy i pomysły oraz przestrzeń na kreatywne rozwiązania
- Możliwość rozwoju w ramach Holdingu
- Dużą swobodę w działaniu bez nadmiaru procedur i biurokracji