Pracownik działu obsługi klienta
Nowa
Obsługa klienta

Pracownik działu obsługi klienta

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna
WOLT

WOLT

Wolt ułatwia odkrywanie i zamawianie czego tylko chcesz. Dostarczymy to do Ciebie szybko, niezawodnie i niedrogo.

Wymagane umiejętności

angielski B2

skuteczna komunikacja

Team player

support

English

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Lubisz pracować w zespole i posiadasz doskonałe umiejętności komunikacyjne? Lubisz pracować w dynamicznym środowisku? Jeśli Twoja odpowiedź brzmi tak - czytaj dalej! 🤩


Poszukujemy zarówno pracowników na pełny etat, jak i na część etatu, którzy dołączą zdalnie do naszego Działu Supportu! (zdalnie)


Twoje zadania:

  • Wspieranie naszych klientów oraz partnerów (kurierów, restauracje, sklepy) poprzez live czat, maile i telefon;

  • Efektywna realizacja codziennych zadań zgodnie z ustalonymi procesami i standardami zespołu;

  • Umiejętne zarządzanie czasem i priorytetami;

  • Proaktywne podejście do usprawnień – szukanie rozwiązań, które poprawiają jakość i tempo obsługi klienta;

  • Praca w oparciu o jasno określone KPIs takie jak CSAT, czas odpowiedzi, czy jakość - które wspólnie z Twoim Team Leadem będziecie regularnie analizować i rozwijać, by dostarczać jak najlepsze doświadczenia naszym klientom i partnerom.

Nasze oczekiwania:

  • Praca w Dziale Support Wolt to szybkie tempo, kontakt z wymagającymi klientami i konieczność sprawnego podejmowania decyzji – dlatego świetnie odnajdą się u nas osoby samodzielne, odporne na stres, które potrafią działać z opanowaniem, także w sytuacjach konfliktowych.Ta rola będzie dla Ciebie idealna, jeśli:

    • Dobrze radzisz sobie z rutyną i powtarzalnymi zadaniami;

    • Potrafisz zachować zimną krew pod presją czasu;

    • Lubisz kontakt z ludźmi – nawet jeśli są zdenerwowani;

    • Jesteś osobą, która szuka rozwiązań;

    • Świetnie odnajdujesz się w młodym, dynamicznym zespole.

    A także:

    • Szybko się uczysz, nie masz problemu z wielozadaniowością;

    • Możesz pracować zmianowo: rano, wieczorem/nocą i w weekendy - większość zmian jest w godzinach 12:00-2:00 (aktualnie nasze godziny otwarcia to 6:00 do 3:00;)

    • Biegle posługujesz się językiem polskim i posiadasz znajomość języka angielskiego (B2);

    • Możesz pracować w pełnym wymiarze godzin (40 godzin tygodniowo) lub w niepełnym wymiarze godzin (30 godzin tygodniowo)


Co możemy Ci zaoferować:

  • Umowa o pracę;

  • Realne możliwości rozwoju profesjonalnego - zarówno w ramach Działu Support jak i w szerszych strukturach zespołu;

  • Angażującą kulturę organizacyjną pełną zabawy, szacunku i wzajemnego wsparcia;

  • System kafeteryjny MyBenefit (punkty możesz wykorzystać np. na kartę Multisport), zniżki na zamówienia w aplikacji Wolt, 26 dni urlopu, dzień wolny z okazji urodzin, prywatną opiekę medyczną i psychologiczną;

  • Pracę zdalną;

  • Niezbędny do pracy sprzęt techniczny;

  • W pełni płatny okres onboardingowy.


Jeśli cenisz dynamiczne środowisko pracy, chcesz mieć realny wpływ na działania i dołączyć do ambitnego zespołu – aplikuj już teraz! 🩵