Recepcjonista/Recepcjonistka
Praca biurowa

Recepcjonista/Recepcjonistka

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UZ
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

język angielski

Mile widziane

Canva

Instagram

administracja

CapCut

Opis stanowiska

  • Twój zakres obowiązków:
  • pełnienie roli osoby pierwszego kontaktu dla klienta Workin,
  • rozwiązywanie spraw, zapytań najemców Workin,
  • prowadzenie recepcji Workin - kontakt z kurierami, prowadzenie rejestru poczty, wysyłka poczty w imieniu klientów,
  • odpowiedzialność za zaopatrzenie biura - materiały biurowe, kawa, napoje, chemia i inne,
  • prowadzenie kalendarza dostępności sal konferencyjnych, zakładanie rezerwacji w systemach wewnętrznych ,
  • obsługa spotkań w salach konferencyjnych - podanie napojów, przygotowanie przerwy kawowej,
  • współorganizacja życia społecznego w coworkingu - praca przy wydarzeniach okolicznościowych, spotkaniach branżowych, spotkaniach networkingowych.


Nasze wymagania:

  • co najmniej roczne doświadczenie zawodowe pracy w charakterze recepcjonistki/ obsługi front desk w biurze lub hotelu lub w obsłudze klienta np. infolinia
  • średnio zaawansowana znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie - warunek konieczny, doskonała znajomość języka angielskiego będzie atutem mającym wpływ na wynagrodzenie
  • wysoka kultura osobista, umiejętność krytycznego myślenia
  • komunikatywność, łatwość nawiązywania relacji z ludźmi, umiejętność prostego przekazu skomplikowanych rzeczy
  • punktualność i dokładność

status studenta


To oferujemy:

  • zdobycie doświadczenia zawodowego w jednym z najpopularniejszych coworkingów w Warszawie
  • doskonałe warunki biurowe zgodnie z najnowszymi trendami w architekturze wnętrz
  • przygotowanie do realizacji zadań w postaci szkolenia
  • ciągłe wsparcie przyjaznego zespołu współpracowników
  • umowę zlecenie z płatnymi dniami chorobowymi i wolnymi
  • codzienne koktajle owocowe i warzywne z naszego bistro oraz 50% zniżki na inne produkty
  • konwersacje z języka angielskiego
  • wyjścia integracyjne
  • comiesięczna premia zależna od wyników

Rekomendowane oferty

Office Coordinator

Nowa
7 000 - 7 500 PLN/mies.
ASTEK Polska
Warszawa
MS Office
administracja
Nowa